شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: سپاه زرندیه با همکاری بنیاد محرومیت‌زدایی فائزون و شبکه بهداشت و درمان زرندیه، به‌ منظور ارائه خدمات به ساکنان مناطق محروم قطعه چهار بخش مرکزی شهرستان زرندیه، مرحله نخست خدمات‌رسانی به مردم این روستاها را آغاز کرد.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: فاز نخست محرومیت‌زدایی از این مناطق با محوریت خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی از 11 شهریور آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

وی افزود: در روز اول فاز نخست از خدمت‌رسانی در منطقه قطعه چهار شهرستان زرندیه؛ چهار روستای خان کهریز، خرم‌آباد لقو ، حاجی آباد و شیر علی بیگلو مورد بازدید و شناسایی تیم پزشکی سپاه قرار گرفت که برای افراد مراجعه کننده پرونده‌های پزشکی تشکیل داده شد.

سرگرد مهجوری در ادامه گفت: بسیج جامعه پزشکی شهرستان طی روزهای آینده قصد دارد تیم‌های پزشکی متخصص و دندانپزشک را نیز با توجه به شناسایی‌های صورت گرفته به روستاهای هدف خود اعزام کند و چند تن از روستائیان بی بضاعت و کم‌بضاعت را که در جریان این شناسایی‌ها نیازمند معالجه در بیمارستان تخصصی هستند، حمایت مالی کند.

وی بیان کرد: این مرحله از خدمت رسانی پزشکی و درمانی در این منطقه در چهارده محله از سوی سپاه و بنیاد فائزون و شبکه بهداشت و درمان زرندیه در روستاهای اسماعیل آباد، توکل آباد، گل چشمه، حاجی آباد، خانکهریز، خرم آباد لقو، راحت لو، شیرعلی بیگلو، فولاد لو و موسی لو نیز عملیاتی خواهد شد.

سرگرد مهجوری در پایان گفت: روند محرومیت زدایی در این روستاها موقتی نبوده و بعد از این خدمات پزشکی، خدمات دامپزشکی آغاز خواهد شد و سپس به رفع مشکلات زیر بنایی این روستاها از جمله آب، غسالخانه و راهسازی خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group