جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرمانده سپاه زرندیه از آئین معنوی بازسازی واقعه عظیم غدیر در دو شهر از این شهرستان خبر داد.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه شهرستان زرندیه در گفت ‌ وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: همزمان با عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت مراسم بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیر خم در دو شهر پرندک و خشکرود شهرستان زرندیه برگزار شد.

وی افزود: کمیته ستاد بازسازی واقعه غدیر جهت ساماندهی و برنامه ریزی اقدامات فرهنگی جلسات مختلفی را تشکیل داده است، لذا همزمان با عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت در نقاط مختلفی از کشور از جمله دو شهر پرندک و خشکرود از شهرستان زرندیه در روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 شهریور ماه مراسم بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیر خم برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر خم با بیان اینکه این حرکت عظیم با هدف انتقال پیام غدیر و ترویج فرهنگ غدیر در جامعه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این واقعه تعیین کننده در سرنوشت تاریخ و بویژه تشیع نقش مهمی داشته است.

فرمانده سپاه زرندیه بر لزوم توجه به محتوا و کیفیت برگزاری مراسم بازسازی غدیر تأکید کرد و با اشاره به اهمیت واقعه غدیر و لزوم پر رنگ کردن جشن این روز گفت: همه دستگاه ‌ های اجرایی و هیئت ‌ های مذهبی در حد توان برای برگزاری با شکوه این رویداد فرهنگی بزرگ کمک ‌ های لازم را انجام خواهند داد.

مهجوری افزود: با توجه به اهمیت این واقعه تاریخی باید ابعاد مختلف آن به امت اسلامی شناسانده شود لذا همچون سال گذشته بازسازی واقعه عظیم غدیر خم در سطح این شهرستان به اجرا در می ‌ آید. در این برنامه المان‌ها و پرده ‌ های مربوط به صدر اسلام تا حجه ‌ الوداع با هنرمندی هنرمندان به نمایش در می ‌ آید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group