جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیر فروش بین الملل شرکت تراکتورسازی LS کره جنوبی گفت: در آینده نزدیک با سرمایه گذاری مشترک ایران و کره جنوبی، تراکتور با 140 اسب بخار و مجهزترین کمباین برداشت برنج در شرکت ارغوان آدینه زرندیه ازمجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه تولید خواهد شد.

کیوهانگ در حاشیه سومین نشست سالانه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش تراکتور LS کره جنوبی سراسر کشور که به میزبانی مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: کره جنوبی بزرگترین تولید کننده کمباین پیشرفته در جهان است و از این جهت کمباین برداشت برنج با آخرین تکنولوژی با سرمایه گذاری مشترک ایران تولید و با تولید انبوه روانه بازار مصرف خواهد کرد.

وی بیان کرد: از آنجاکه شرایط آب و هوایی کره جنوبی با ایران متفاوت است لذا کمباین تولیدی با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی ایران تولید شده تا برای مصرف کننده مشکلی در نوع تولید بوجود نیاید.

کیوهانگ افزود: در ایران برخی زمین های کشاورزی بسیار سخت هستند و فعل و انفعالات کشاورزی در این زمین ها توسط تراکتورهای با توان کمتر از 100 اسب بخار دشوار است لذا تولید انبوه تراکتور با توان بین 120 تا 140 اسب بخار و عرضه آن در ایران با سرمایه گذاری مشترک کره و ایران در دستور کار است و بزودی عملیاتی خواهد شد و نیاز مبرم کشاورزان با تولید تراکتور سنگین برطرف خواهد شد.

وی ایران را بهترین مقصد برای کره جنوبی به منظور سرمایه‌گذاری دانست و افزود: انتقال تکنولوژی و سرمایه‌گذاری مشترک از اهداف این کار گروهی است و ایران شریک تجاری خوبی برای کره جنوبی به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های بالای کشاورزی است.

کیوهانگ بیان کرد: مشارکت شرکت LS کره جنوبی با شرکت ارغوان آدینه زرندیه موجب شده است تا سبد کاملی از تولید ماشین آلات و ادوات کشاورزی مطابق با نیازهای کشاورزان ایرانی فراهم شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group