پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

دومین یادواره شهدای شهرستان زرندیه در هفتم شهریورماه و با سخنرانی آیت‌الله خاتمی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی هنری و اطلاع رسانی ستاد یادواره شهدای شهرستان زرندیه در جلسه هماهنگی این کمیته به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی انواع و اقسام توطئه‌ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیدند که با عنایت خداوند متعال و رهنمودهای حضرت امام(ره) و ایستادگی و از جان گذشتگی مردم تمامی توطئه ها نقش بر آب شد.

وی دفاع مقدس را نماد استقامت و پایداری مردم دانست که دارای پیامدها و دستاوردهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی فراوانی بود و تضمین استقلال کشور، تولد استراتژی نوین دفاعی، اثبات مظلومیت ایران، رشد روابط سیاسی و دیپلماتیک با سایر کشورها و شکستن ابهت ابرقدرت‌ها از جمله این دستاوردهاست.

جوانمرد در ادامه ضمن تاکید بر لزوم انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر بویژه جوانان و نوجوانان گفت: دومین یادواره 432 شهید شهرستان زرندیه ساعت 17 روز سه شنبه 7 شهریور 96 در مسجد جامع علی ابن ابی‌طالب(ع) شهر مامونیه با حضور آیت الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد.

به گفته جوانمرد پیگیری‌های لازم جهت حضور یکی از مداحان و ذاکرین مطرح کشوری در این یادواره بعمل آمده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگی هنری و اطلاع رسانی دومین یادواره شهدای شهرستان زرندیه در ادامه افزود: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از جمله برپایی نمایشگاه‌های مختلف، اجرای ماکت عملیاتی، برگزاری نشست‌های فرهنگی و ادبی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری، برپایی کارگاه‌های هنری، اجرای نمایش خیابانی و... در کنار مراسم اصلی یادواره تدارک دیده شده است که امیدواریم مورد توجه علاقمندان واقع شود.

اطلاع رسانی از طرق مختلف از‌ جمله چاپ و نصب بنر، چاپ و توزیع پوستر، اطلاع رسانی در سایت‌ها و فضای مجازی بویژه کانال‌های تلگرامی، ارسال پیامک، اطلاع رسانی از تریبون نماز جمعه و جماعات و .... از دیگر مصوبات این جلسه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group