جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: خبرنگاران صدای مطالبه‌گر جامعه هستند و با شجاعت و صراحت بیان به انعکاس نیازهای مردم می‌پردازند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، جعفر نخستین در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان زرندیه افزود: در کار خبر باید بیطرفانه هم به دنبال انعکاس محاسن و اقدامات صورت گرفته بود و هم به کاستی‌ها و مشکلات مردم پرداخت تا به رسالت واقعی خود که همان زبان گویای جامعه است عمل کرد.

وی بیان کرد: در شهرستان زرندیه به دلیل برخورداری از مزیت‌های صنعتی و کشاورزی می‌طلبد که جامعه رسانه‌ای شهرستان ظرفیت‌ها را معرفی و برای توسعه و تقویت آنان نیز تلاش کنند.

فرماندار زرندیه بیان کرد: نقد منصفانه و سازنده یک خبرنگار موجب تقویت روحیه امید و نشاط عمومی در جامعه می‌شود و مسئولان را برای برطرف کردن کاستی‌ها پرانگیزه و محرک خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مدیران نیز نباید صرفا برای اینکه بخواهند عملکرد مجموعه خود را منعکس کنند به دنبال رسانه‌ای شدن باشند بلکه یک مدیر متعهد در نظام اسلامی باید علاوه بر برجسته کردن توان مجموعه مدیریتی خود و انعکاس توانمندی ها به دنبال انعکاس کمبودها هم باشد تا بتوان راهکاری برای برطرف شدن آن نیز مطرح کرد.

به گزارش ایسنا؛ محمد قناتی معاون فرماندار زرندیه نیز با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان به ویژه در حوزه کشاورزی و صنعتی اظهار کرد: پسته تولیدی زرندیه از لحاظ ظرفیت و کیفیت تولیدی در سطح کشور در رتبه برتر قرار دارد و بسیاری از کشورهای اروپایی مشتاق خرید پسته زرندیه هستند اما آن طور که باید و شاید توسط رسانه‌ها معرفی نشده است و باید برای معرفی این برند شهرستان که آوازه جهانی پیدا کرده است تلاش کرد.

وی بیان کرد: گستره تبلیغاتی خبرنگاران بسیار وسیع است و می‌توانند به خوبی ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های این شهرستان را معرفی کنند.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز گفت: کار خبررسانی یکی از پرمخاطره‌ترین مشاغل است و سختی‌های خاص خود را دارد.

وی بیان کرد: جامعه خبری با حداقل امکانات رفاهی و معیشتی برای انعکاس رویدادهای جامعه تلاش می‌کنند و قطعا رشد و توسعه هر جامعه‌ای مستلزم زحمات شبانه‌روزی قشر زحمتکش و پرتلاش خبرنگار است.

جوانمرد در ادامه بر شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زرندیه توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: بسیاری از مشکلات جامعه با قلم منصفانه خبرنگاران برطرف می‌شود.

وی در ادامه به بیان برخی مشکلات پیش روی خبرنگاران برای تحقق رسالت خبری آنان اشاره کرد و از فرماندار شهرستان خواست تا در جلساتی که با مدیران دارند بر تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران به منظور عمل به رسالت خبری این قشر تاکید شود.

در این نشست خبرنگاران زرندیه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و در ادامه از خبرنگار ایسنا در ساوه و زرندیه و جمع دیگری از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group