پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

همزمان با ماه مبارک رمضان، نخستین نمایشگاه قرآنی شهرستان زرندیه با حضور جمعی از مسئولان و مردم این شهرستان افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های مشاوره قرآنی، مشاوره مذهبی، تعویض قرآن‌های مستعمل با قرآن نو، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، قرآن و هنر، موسسات قرآنی شهرستان، عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان، حوزه علمیه خواهران، ایستگاه نقاشی برای کودکان، واجرای زنده هنری(خوشنویسی ونقاشی)دایر شده است.

وی در ادامه برگزاری مسابقات قرآنی، جزء‌خوانی قرآن، شعرخوانی، خطابه خوانی را از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.

جوانمرد پتانسیل فعالیت‌های قرآنی شهرستان زرندیه را در حد قابل قبول و خوب ارزیابی کرد و افزود: در جشنواره قرآنی سال گذشته استان فعالان قرآنی شهرستان زرندیه حائز 13 رتبه استانی شدند که قابل تامل و تقدیر است.

وی فعالیت موسسات فرهنگی قرآن و عترت ثقل اکبر زرندیه، نورالهدی، گلهای آل یاسین، حضرت فاطمه الزهرا(س)، نمایندگی جامعه القرآن کریم، دارالقرآن کریم و دیگر مراکز قرآنی را در پیشبرد و اعتلای فرهنگ قرآن در این شهرستان موثر و مفید دانست.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group