جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی از موافقت اعضای کارگروه امور زیربنایی استان با طرح پایانه صادراتی پسته و احداث مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان زرندیه خبر داد.

عزیز فیلی در جمع خبرنگاران در حاشیه سومین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اظهار کرد: در نشست امروز 12 دستور کار شامل اجرای طرح‌های صنعتی، تولیدی، گردشگری و خدماتی رفاهی در شهرستان‌های اراک، ساوه، زرندیه، خنداب، خمین، محلات و دلیجان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اجرای طرح مجتمع خدماتی رفاهی توسط بخش خصوصی در روستای حسین‌آباد بغدادی و طرح توسعه کارگاه تولید بتن در اراضی موسوم به قنات آقاکوچک شهر اراک مورد موافقت گرفت و با احداث مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی در تیمورآباد بعلت اجرا نشدن طرح قبلی توسط مجری، مخالفت و مقرر شد پس از اجرای طرح قبلی، درخواست وی مجددا در کارگروه امور زیربنایی مطرح شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی اظهار داشت: طرح پایانه صادراتی پسته و احداث مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان زرندیه مطرح و با اجرای آن موافقت شد.

به گفته وی اجرای طرح تولید ورق سیمانی و لوله‌های grp و clc در شهرستان خمین نیز از دیگر موارد مطرح شده بود که به تصویب اعضا رسید.

وی گفت: طرح توسعه کارخانه تولید مکمل‌های غذایی دام و طیور در اراضی صدریه محلات و طرح گردشگری در محور نیم‌ور به دلیجان نیز در این جلسه مطرح و اجرایی شدن این طرح‌ها مورد تصویب اعضا قرار گرفت و با سایر طرح های ارجاعی به کارگروه بدلیل نواقص و مغایرت‌های قانونی مخالفت شد. 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group