شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: اقتدار کشور در گرو مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای است.

جعفر نخستین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: بنای نظام اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی گذاشته شده است و این نظام بدون حضور مردم در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی فاقد مشروعیت است.

وی از انتخابات به عنوان یک رفراندوم آزاد برای مشارکت مردم در سرنوشت خویش یاد کرد و افزود: در نظام اسلامی مسئولیت‌ها از رده‌های بالا به طور مستقیم و یا غیرمستقیم با رای مردم انتخاب می‌شوند و اقتدار کشور به حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های سیاسی وابسته است.

فرماندار زرندیه تصریح کرد: بر هر ایرانی علاقمند به انقلاب و توسعه کشور واجب شرعی و ملی است که برای دفاع از حق خویش و مشارکت در تعیین سرنوشت خود و ملت ایران و به منظور پاسداشت خون مطهر شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبری و برای تحقق نشاط سیاسی در فضای کشور در انتخابات حضوری پرشور داشته و بر افتخارات این مرزوبوم بیفزاید.

وی گفت: با مشارکت شکوهمند در انتخابات در دنیا سربلند خواهیم بود چرا که آینده کشور تضمین شده و اقتدار ملی تقویت خواهد شد و نظام اسلامی همچنان مقتدرانه در تمامی عرصه‌های بین‌المللی حضوری موثر خواهد داشت.

نخستین بیان کرد: انتخابات فرصتی مغتنم برای رشد سیاسی کشور است و نمودار رشد براساس میزان حضور مردم ترسیم می شود از این رو هر چقدر میزان حضور بیشتر باشد قطعا شاهد رشد نمودار رشد سیاسی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم بیانگر پایبندی استوار و راسخ ملت به آرمان‌های نظام اسلامی و نمایشگاهی از رشد ملی و استقامت همه جانبه ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی در مقابل دشمنان است.

نخستین بیان کرد: حضور همه سلیقه ها در انتخابات منجر به همگرایی بیشتر مردم شده و این حماسه سیاسی به عنوان یکی از افتخارات مهم کشور مبدل خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group