سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی پل زیرگذر شهر پرندک در یکی از نقاط حادثه خیز این شهرستان از سر گرفته شد.

عزیز فیلی  در نشست شورای ترافیک شهرستان زرندیه افزود: این زیرگذر در جاده قدیم تهران - ساوه ساخته می شود که عملیات اجرایی آن با پیشرفت فیزیکی 20 درصدی متوقف شده بود.
وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارتقاء و افزایش ایمنی در این مسیر، پنج میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته و با همکاری اداره راه وشهرسازی و تعیین پیمانکار عملیات آن از سرگرفته شد.
وی تاکید کرد: تمامی دستگاه ها باید امکانات موجود خود را برای ارتقاء بهره وری و کاهش تصادف ها بسیج کنند و در این میان فرهنگ سازی و همکاری بخش های مختلف دستگاه های اجرایی مهم ترین عامل به شمار می رود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات شورای ترافیک، گفت: در آستانه بهار و آغاز سفرهای نوروزی، دستگاه های خدمات رسان باید با همه امکانات لازم درخدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی تلاش کنند.
فیلی همچنین در خصوص 15 کیلومتر مسیر بوئین زهرا به ساوهریال گفت: جان باختن 15 هموطن در این مسیر از ابتدای سال، آمار ناخوشایندی است و با تلاش های انجام شده برای ایمن سازی این محور، پایان هفته جاری زیر بار ترافیک می رود.
نماینده مردم ساوه و زرندیه درمجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در اجرای طرح های راهسازی و عمرانی باید از پیمانکارانی استفاده شود که به تعهدات خود پایبند باشند و در زمان اجرای طرح ها مشکلی ایجاد نشود.
محمد رضا منصوری اظهار کرد: برای اجرای طرح های راهسازی می بایست زیرساخت های لازم فراهم باشد تا بتوان به مشکلات ترافیکی و کاهش تلفات جاده ای کمک کرد.
وی ادامه داد: شهرستان های ساوه و زرندیه با توجه به قرار گرفتن در مسیرهای اصلی مواصلاتی مرکز به غرب وجنوب کشور باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و و اصلاح و بهسازی محورهای این 2 منطقه در دستور کار باشد.
شهرستان زرندیه با مرکز شهر مامونیه، بیش از 57 هزار نفر جمعیت دارد و دارای 450 کیلومتر راه روستایی، 400کیلومتر راه عشایری، 250 کیلومتر راه شهری و 120 کیلومتر آزادراه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group