جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از کشته و زخمی شدن 5 نفر در سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی شهرستان های ساوه و زرندیه خبر داد.

نعمت‌اله عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: اولین سانحه در شب گذشته و بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با پراید در جاده قدیم ساوه تهران بوقوع پیوست.

وی بیان کرد: با دریافت خبر این تصادف بلافاصله تیم اورژانس جاده‌ای پرندک و زاویه به محل حادثه فراخوان می شوند. یکی از سرنشینان پراید متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در دم کشته شده بود و مصدوم دیگر این حادثه بعد از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط تیم عملیاتی اورژانس پرندک به بیمارستان شهدای آسیابک منتقل می‌شود.

عزیزی با اشاره به تصادف دوم که بامداد امروز رخ داد نیز گفت: مقارن ساعت هشت امروز صبح نیز برخورد خاور و تریلی در کیلومتر 30 جاده قدیم ساوه همدان روی داد.

وی گفت:  ابتدا تیم اورژانس غرق آباد به محل اعزام شد ولی چون راننده خاور نیاز به رهاسازی داشت تیم نجات هلال احمر قیطانیه نیز به محل حادثه فراخوان شد، سپس تیم اورژانس پایگاه جاده‌ای نوبران به عنوان تیم کمکی به محل اعزام شد.

به گفته عزیزی، این تصادف که دارای سه مصدوم بود بعد از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی شامل ثابت‌سازی اندام‌های شکسته و مهره‌های گردنی و ستون فقرات، مایع درمانی، کنترل خونریزی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group