جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

همزمان با دهه مبارک فجر استاندار مرکزی در سفر به شهرستان زرندیه 6 پروژه صنعتی، عمرانی و خدماتی را در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، بهره‌برداری از شرکت تولیدی کارتن‌سازی و صنایع بسته بندی پرند پیشتاز تولیدکننده انواع کارتن و بسته‌بندی با صرف اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 200 میلیون تومان و اشتغالزایی برای 128 نفر نخستین پروژه‌ای بود که با حضور استاندار مرکزی در شهرک صنعتی پرندک به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ساختمان شرکت گاز شهر زاویه از محل اعتبارات دولتی به ارزش 545 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های قابل بهره برداری بود.

زمانی قمی همچنین کارخانه آرد سمبل را که با اعتباری بالغ 22 میلیارد تومان و با تولید شغل برای 27 نفر در روستای موسی‌آباد از توابع شهر زاویه راه اندازی شده و کارخانه اتحاد مولد نیرو تولید کننده انواع دینام که با صرف 20 میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای 100 نفر به بهره برداری رسیده را افتتاح کرد.

بهره‌برداری از فاز اول بلوار جمهوری اسلامی(کنارگذر) شهر مامونیه از محل اعتبارات دولتی که با صرف 23 میلیون تومان بطول یک کیلومتر اجرایی شده از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار مرکزی، فرماندار زرندیه و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در زرندیه انجام شد.

همچنین با حضور استاندار مرکزی کلنگ پروژه سه واحدی مسکن خانواده های دارای دو معلول در زمینی به مساحت 253 متر مربع به زمین زده شد. این واحدهای مسکونی در سه طبقه احداث خواهند شد و هزینه احداث آنها توسط بهزیستی زرندیه و انجمن خیرین مسکن‌ساز معلول زرندیه تامین خواهد شد.

استاندار مرکزی پس از افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر در زرندیه این شهرستان را به مقصد ساوه ترک کرد تا در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان ساوه همزمان با دهه مبارک فجر حضور پیدا کند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group