چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

استاندار مرکزی با حضور در گلزار شهدای شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه ضمن گلباران گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان خفته در این دیار ادای احترام کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمودزمانی قمی که همزمان با دهه مبارک فجر برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های این ایام به شهرستان زرندیه سفر کرده ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای والامقام این شهرستان در شهر پرندک تجدید میثاق کرد.

وی پویایی و اقتدار امروزی نظام اسلامی را مرهون فداکاری جوانان این مرزوبوم دانست و افزود: به برکت خون مطهر شهدای والامقام انقلاب و دوردان دفاع مقدس این کشور مسیر پرشتاب پیشرفت و توسعه را طی می‌کند.

وی بر پاسداشت خون مطهر شهدای والامقام تاکید کرد و گفت: امروز وظیفه آحاد مختلف جامعه بزرگداشت و پاسداشت خون‌های مطهری است که برای استحکام بخشیدن و اقتدار این کشور بر زمین ریخته شد تا نهال انقلاب بارور شود.

استاندار مرکزی در ادامه با تجلیل از رشادت‌طلبی و روحیه ایثارگری مردم ولایی و شهید پرور شهر پرندک گفت: مردم این شهر با تقدیم 50 شهید به انقلاب اسلامی سهم بسزایی در پیروزی کشور در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی افزود: همه ما مدیون خون مطهر شهدا، ایثارگری و رشادت‌طلبی جانبازان، آزادگان و نیز صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا هستیم چرا که عزت آفرینی و اقتدار کشورمان مرهون ایثارگری این عزیزان است.

وی در جریان این بازدید در پاسخ به درخواست شهردار پرندک در خصوص تخصیص اعتباری به منظور تکمیل ساخت بنای یادمان گلزار شهدای این شهر، دستور تخصیص 300 میلیون ریال را صادر کرد.

زمانی قمی پس از گلباران گلزار شهدا به منزل شهیدان حسنعلی و غلامحسین احمدی واقع در شهر زاویه از توابع شهرستان زرندیه رفت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

شهید حسنعلی احمدی متولد 1340 در دهمین روز از اردیبهشت ماه 61 در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.

شهید غلامحسین احمدی متولد سال 1343 در بیست و یکم تیرماه 65 در منطقه عملیاتی مهران به شهادت رسید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group