جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان زرنديه گفت: سر تاکسيدرمي شده يک رأس قوچ وحشي از منزل يک شکارچي متخلف در اين شهرستان کشف شد.

حامد طالبي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی اظهار کرد: مأموران اجرايي اداره محيط زيست اين شهرستان با هماهنگي دادستان شهرستان و اخذ نيابت قضايي، ضمن بازرسي از منزلي در اين شهرستان موفق به کشف هدمانت تاکسيدرمي يک رأس قوچ وحشي شش ساله شدند.

 

وی بيان کرد: مأموران اجرايي محيط زيست شهرستان زرنديه در بازرسي از منزل متخلف، اين تاکسيدرمي را توقيف و به اداره حفاظت محيط زيست زرنديه منتقل و پرونده براي رسيدگي قضایي به مراجع ذيصلاح ارجاع داده شد.

 

طالبي در بخش دیگری از این گفت‌وگو بیان کرد: با توجه به فصل ورود پرندگان مهاجر به کشور و حضور پرندگان آبزي و کنار آبزي در اين شهرستان حفاظت از اين گونه‌ها در دستور کار اين اداره قرار داده شده است و زيستگاه‌هاي آبي شهرستان به صورت مداوم و مدون مورد گشت و پايش قرار داده مي‌شود.

 

وي همچنين از عموم مردم و جوامع محلي که همجوار با زيستگاه‌هاي حساس هستند خواست از پرندگان مهاجر حمايت کنند و در صورت هرگونه تخلف و شکار غير مجاز موضوع را به اداره حفاظت محيط زيست اطلاع دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group