جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: کار فتنه ایجاد وارونگی است، خادم را خائن نشان می‌دهد، ابهام و تردید در محیطی غبارآلود موج می‌زند، چشم‌ها نمی توانند عمق صحنه را ببینند و جامعه دچار حیرت است.

محمدحسین صفار هرندی در نشست بصیرتی ویژه حماسه ۹ دی که در مسجد علی‌ابن‌ابیطالب(ع) شهر مأمونیه از توابع زرندیه برگزار شده بود، با تشریح وارونگی در یک جامعه اظهار کرد: بدترین و خطرناک‌ترین مسئله این است که در جامعه جای مسائل اساسی عوض شود. اگر جای ارزش‌ها عوض شود خفقان جامعه را فرا می‌گیرد. آنگاه شاهد خواهیم بود که ظلم را ستایش و با مظلوم مقابله می‌کنند.

 

وی بیان کرد: حق این است که ظالم باید محکوم شود و از مظلوم دستگیری شود، اما مگر عده‌ای در سال ۸۸ شعار نه غزه نه لبنان سر ندادند؟ این یعنی شعار علیه مظلوم، هرچند ریاکارانه جانم فدای ایران نیز می‌گفتند اما، شما یک نفر از این لیبرال مسلک‌ها را پیدا کنید که یک قطره خون به خاطر کشور داده باشند که البته یک نفر را هم پیدا نخواهید کرد.

 

وی اضافه کرد: عده‌ای در دوران فتنه می‌خواستند وارونگی ایجاد کنند و با بهانه تقلب در انتخابات آمدند اما، خیلی زود معلوم شد که آنها با اسلام مشکل دارند و دعوای اصلی آنها با اسلام است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: کار فتنه ایجاد وارونگی است، خادم را خائن نشان می‌دهد، ابهام و تردید در محیطی غبارآلود موج می‌زند، چشم‌ها نمی توانند عمق صحنه را ببینند و جامعه دچار حیرت است اما حرکت خودجوش نهم دیماه 88 حکم وزش بادی را برای شفاف کردن محیط آلوده داشت.

 

وی بیان کرد: نهم دی روز ملی ملتی است که وقتی در روز عاشورا دید به مقدساتش اهانت می‌شود کاسه صبرش لبریز شد. 9 دی ماندنی است، چه بخواهند و چه نخواهند.

 

به گفته وی 9 دی در طول تاریخ پس از انقلاب به لحاظ حجم جمعیت و هدف‌دار بودن جمعیت بی‌بدیل است.

 

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: ایشان در زمان ظهورش برداشت‌های شخصی را در سنجش، با معیار هدایت تطبیق می‌دهد و هر آنچه با این معیار تطبیق نداشته باشد کنار گذاشته و رای و حکم را با قرآن تطبیق خواهد داد.

 

وی ادامه داد: طبق روایات در آخرالزمان شرایطی بوجود خواهد آمد که یک نوع وارونگی در جامعه شاهد خواهیم بود و البته نشانه‌هایی از این وارونگی را در فتنه 88 دیدیم.

 

در این نشست که به همت پایگاه شهید دستغیب حوزه شهید بهشتی و سپاه ناحیه شهرستان زرندیه برگزار شد، صفار هرندی به برخی از پرسش‌های حاضران پاسخ داد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group