جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست زرندیه گفت: یک پرنده(شبگرد) که در سوله کارخانه سیمان این شهرستان گرفتار شده بود در طبیعت رهاسازی شد.

حامد طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی افزود: این پرنده با کمک ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان از فضای محصور آزاد و به دامان طبیعت بازگشت داده شد.

 

وی گفت: تپه‌های شنی محدوده بخش مرکزی زرندیه مکان زندگی این پرنده است و این پرنده به صورت تصادفی در محیط کارگاهی به دام افتاده بود.

 

طالبی بیان کرد: این پرنده 26 سانتیمتر طول دارد و به واسطهٔ تارک تیره مایل به خاکستری با چانه و گلوی قهوه‌ای و روتنهٔ خاکستری با نوارهای پهنی که در خط بالی بر زمینه قهوه‌ای تیره و نخودی رنگش وجود دارد تشخیص داده می‌شود.

 

رییس اداره حفاظت محیط زیست زرندیه از مردم طبیعت دوست زرندیه درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه جانور زخمی یا محصور در کوتاهترین زمان ممکن به محیط زیست زرندیه اطلاع دهند.

 

طالبی در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری سه شکارچی غیرمجاز خرگوش در زیستگاه‌های این شهرستان توسط ماموران محیط زیست زرندیه در حین گشت و کنترل خبر داد.

 

شهرستان زرندیه واقع در شمال شرق استان مرکزی با چهار هزار و 150 کیلومتر مربع وسعت و حدود 85 هزار نفر جمعیت، به عنوان سومین شهرستان استان از نظر وسعت و پنجمین شهرستان از نظر جمعیت مطرح است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group