جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی با اشاره به لزوم ایمن‌سازی فضای سایبری برای جوانان گفت: باید با ‏رشد تکنولوژی فضای سایبری را به منظور بهره‌برداری مردم ایمن‌سازی کنیم.

نورخدا قاسمی در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه با تاکید بر مقوله پیشگیری آگاهانه در مقابل تهدیدات دشمنان، پدافند غیرعامل را کارآمدترین ابزار مقابله در جنگ نرم دانست و  افزود: پدافند غیرعامل، حراست هوشمندانه از زیرساخت‌های اداری، عمرانی و سازه‌ای کشور در برابر تهدیدات دشمنان است.

 

وی با اشاره به تغییر تاکتیک دشمنان و تبدیل جنگ سخت‌افزاری به نرم‌افزاری اظهار کرد: تهدیدات دشمنان علیه جمهوری اسلامی امروز چهره نظامی ندارد بلکه در حوزه‌های نرم جاری است.

 

وی جنگ سایبری را یکی از پیچیده‌ترین اقدامات علیه جامعه بشری دانست و تصریح کرد: دشمن امروز جنگ نظامی را کنار گذاشته و با جنگ نرم قصد ضربه زدن به ارزش‌ها و اعتقادات را دارد.

 

وی خواستار ارتقای ایمنی و تقویت خودحفاظتی به عنوان تنها راه مصون‌سازی در برابر تهدیدات دشمنان شد و تصریح کرد: امروز کانون تهدید دشمن برای کشورهای مختلف جنگ نرم است که فضای سایبری از مهمترین آنهاست.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی با اشاره به ایمن‌سازی فضای سایبری برای جوانان گفت: باید با ‏رشد تکنولوژی فضای سایبری را به منظور بهره‌برداری مردم ایمن‌سازی کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز کشورمان نیز گفت: ایران اسلامی هیچگاه به دنبال بمب هسته‌ای نبوده و نخواهد بود و این توطئه‌ای است که از سوی استکبار جهانی مطرح می‌شود چرا که آمریکا خود اولین مجرم دنیا به دلیل بکارگیری سلاح اتمی و بمب هسته‌ای است.

 

وی پاسخ سران آمریکا را در گفت‌وگو با نظام اسلامی نشانه ترس از فناوری هسته‌ای ایران دانست و گفت: ایران به‌ دنبال فناوری هسته‌ای صلح آمیز است تا به بشر خدمت کند و تولید سلاح هسته‌ای در ایران معنایی ندارد.

 

قاسمی در ادامه با اشاره به اهميت آسيب‌هاي ناشي از اين تهديدات، از ادارات شهرستان خواست تا با جديت در اين زمينه به همكاري و همفكري بپردازند.

 

به گزارش ایسنا فرماندار زرندیه نیز در این جلسه گفت: مسئولان در نظام اسلامی خدمتگزاران مردم هستند که خدمت صادقانه و خالصانه آنها به مردم موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب و افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

 

محمد کردی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با تطبیق خود با سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به مردم تلاش کنند و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی در ادامه با تبریک هفته وقف گفت: ترویج سنت حسنه وقف بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی را برطرف می‌کند.

 

وی اضافه کرد: وقف عملی صالح و اثری جاودان و ماندگار است که واقف به عنوان توشه و اندوخته‌ای برای آخرت و سرای جاودان خویش فراهم می‌کند.

 

وی خواستار نیازسنجی در حوزه وقف شد و از واقفان خواست تا براساس نیازهای هر منطقه با هماهنگی اداره اوقاف نسبت به احیای این سنت حسنه اقدام کنند.

 

کردی همچنین با اشاره به هفته ثبت احوال از مردم خواست تا نسبت به همکاری با مجموعه ثبت احوال در اعلام به موقع وقایع چهارگانه اقدام کنند.

 

به گزارش ایسنا امام جمعه زرندیه نیز گفت: تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مدیران شهرستان باشد چرا که جلب رضایت مردم به معنای جلب رضایت باریتعالی است.

 

حجت‌الاسلام محمدعلی علم‌الهدی خواستار خدمت‌رسانی به مردم با روحیه جهادی شد و افزود: مدیریت جهادی و وحدت همان طور که در دفاع مقدس رمز پیروزی ما بود قطعا در جنگ اقتصادی نیز عامل پیروزی و تداوم اقتدار کشور است.

 

وی همچنین خواستار برگزاری نماز جماعت در ادارات شهرستان شد و افزود: برگزاری نماز جماعت در ادارات و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نیز تکریم ارباب رجوع با خدمت‌رسانی بیشتر از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

در ادامه جلسه شورای اداری زرندیه، روسای ادارات اوقاف و امور خیریه و نیز ثبت احوال گزارش عملکردی از فعالیت های خود ارائه کردند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group