جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

امام جمعه پرندک گفت: اصلاح ورودی‌های شهرهای پرندک، زاویه و مامونیه از توابع شهرستان زرندیه از پروژه‌های اولویت‌دار در این شهرستان است.

 

حجت‌الاسلام سیدحسن سیدمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی با اشاره به بازدید استاندار مرکزی از محورهای مواصلاتی شهرستان زرندیه افزود: طرح تعریض محورهای مواصلاتی این سه شهر و ساماندهی ورودی‌های آن به عنوان یک پروژه اولویت‌دار اجرایی در دستور کار است و یکی از انگیزه‌های مهم سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه پیگیری وضعیت این جاده بود.

 

وی افزايش تردد وسايط نقليه در سال‌هاي اخير و تعريض جاده قديم مأمونيه تا زاويه را از ضروري‌ترين طرح‌های این شهرستان دانست و گفت: لازم است این طرح ها با نظر مساعد مسئولان استانی و شهرستانی هرچه سریعتر به مرحله اجرا درآیند.

 

وی با اشاره به حجم بالای تردد خودروها از این مسیر و اعلام نارضایتی مردم از حوادث تلخی که در این مسیر بوقوع می‌پیوندد اظهار کرد: فرسودگی این مسیر مواصلاتی و کم عرض بودن آن موجب افزایش میزان ترافیک شده و مردم و مسافرین از این وضعیت گلایه‌مندند.

 

امام جمعه پرندک خواستار تخصیص اعتبارات لازم از سوی دولت برای تسریع در اجرای طرح ایمن‌سازی ورودی‌های این شهرها شد و تصریح کرد: طرح نامناسب هندسي ورودي‌های این شهرها زینبده ساکنین این شهرستان نبوده و لازم است نگاه ویژه‌‌ای به این شهرستان که از نظر وسعت دومین شهرستان استان مرکزی است بشود.

 

وی خاطرنشان کرد: تاخیر در اجرای طرح ایمن‌سازی این مسیر و ورودی‌های آن مشکلات عدیده‌ای هم برای شهروندان و هم گردشگران و مسافران ایجاد کرده که امیدواریم این مشکلات در یک برنامه کوتاه مدت عملیاتی رفع شوند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group