جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: طولانی شدن اجرای پروژه‌ها شیرینی کار انجام شده را از بین می‌برد.

شهلا میرگلوبیات در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زرندیه افزود: طولانی شدن روند عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌ها موجب کندی در مسیر توسعه منطقه شده و نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.

 

وی اضافه كرد: مسئولان بايد با مدیریت مناسب و صحیح در هزینه به گونه‌ای اعتبارات را مدیریت کنند تا در مسیر درست مصرف شده و از طولانی شدن روند اجرایی آن جلوگیری کنند.

 

وی با تاکید بر اتحاد و همدلی بین مسئولان شهرستان و استانی اظهار کرد: همکاری بین بخشی و تخصیص به موقع در زمان معین برای پروژه‌ها بهره‌برداری از آنها را تسریع می‌دهد.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه با تاکید بر مدیریت جهادی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان گفت: نمونه کار جهادی در سال جاری را در شهرستان ساوه شاهد بودیم که با عزم ملی و روحیه جهادی تصفیه‌خانه آب این شهرستان که تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و چند سال عملیات اجرایی آن متوقف شده بود در مدت 6 ماه به بهره‌برداری رسید.

 

وی تصریح کرد: باید تمام توان و تلاش مدیران بر این باشد که سطح بهره‌مندی از خدمات و امکانات مردم شهرستان های ساوه و زرندیه را به متوسط استانی برسانیم.

 

میرگلوبیات با بیان اینکه بودجه سال آینده با نفت 70 دلاری بسته شده است، تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید توجه داشته باشند که در اجرای طرح‌ها با اشاره به وضعیت بودجه سال آینده نهایت صرفه‌جویی را کرده و کار کارشناسی انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان زرندیه ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف مانند صنعت، کشاورزی و وضعیت آب و هوایی دارد، ادامه داد: همه مسئولان باید از ظرفیت‎های موجود بهترین استفاده را کرده و با انجام فعالیت‏‎های مناسب نیازهای مردم را برطرف کنند.

 

به گزارش ایسنا فرماندار زرندیه نیز در این جلسه گفت: با وجود شرایط اقتصادی که در کشور حاکم شده است اما خوشبختانه تاکنون بیش از 60 درصد از بودجه تخصیص یافته که نشان می‌دهد دولت در تخصیص بودجه نسبت به بودجه سال قبل بهتر و دقیق‌تر عمل کرده است.

 

محمد کردی افزود: اعتبارات استانی این شهرستان در سال جاری بالغ بر 13 میلیارد تومان بوده که میزان تخصیص آن نسبت به سل گذشته تاکنون 100 درصد افزایش داشته است.

 

وی تکمیل بیمارستان امام رضا(ع) شهر مامونیه با 2.5 میلیارد تومان، روکش آسفالت راه‌های روستایی با 900 میلیون تومان و آب‌رسانی به روستاها با 1.5 میلیارد تومان را بخشی از پروژه‌های اولویت‌دار این شهرستان عنوان كرد که از محل اعتبارات استانی اجرا می‌شوند.

 

وی ادامه داد: از محل اعتبارات ملی نیز روکش آسفالت دوربرگردان مامونیه تا چهارراه خان‌آباد با اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان، روکش و بهسازی آسفالت جاده قدیم ساوه به مامونیه با 12 میلیارد تومان اعتبار اجرایی می‌شود.

 

فرماندار زرندیه در ادامه با اشاره به افزایش قیمت نان در شهرستان بر رعایت بهداشت، احترام به مشتری، امانت‌داری، بکارگیری کارگران مجرب و رعایت ساعات کار از سوی نانوایی‌ها تأکید کرد .

 

وي با بيان اينكه كارخانه آرد سنبل زرنديه در آينده‌اي نزديك به اتمام خواهد رسيد بيان كرد: با توجه به ساخت و راه‌اندازي شركت آرد شهرستان و كاهش هزينه‌هاي حمل از قيمت تمام شده آرد، انتظار مي رود كيفيت نان و خدمات نانوايان به مردم شريف شهرستان بيشتر شود .

 

کردی در پایان با اشاره به جایگاه کمیته برنامه‌ریزی گفت: در هر شهرستان کمیته برنامه‌ریزی نقش بسزائی در توسعه و تدوين استراتژی دارد و کمیته برنامه‌ریزی باید نگاه کارشناسی به توزیع اعتبارات داشته باشد .

 

به گزارش ایسنا جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زرندیه با محوریت گزارش آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی مصوب سال 1393 و بررسی درخواست‌های مربوط به جابجایی اعتبارات و اصلاح موافقت‌نامه‌ها برگزار و در این جلسه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز جهاد کشاورزی به بیان گزارشی از مجموعه مدیریتی خود در شهرستان پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group