جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی گفت: تیم مذاکره کننده با تفکر بسیجی مقابل زیاده خواهی ها ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی مسعود فراهانی در آئین تودیع و معارفه بخشدار بخش خرقان شهرستان زرندیه افزود: نمایندگان کشورمان در مذاکرات هسته‌ای با برخورداری از تفکر و روحیه بسیجی با اقتدار از حقوق مسلم کشورمان و مواضع نظام دفاع می‌کنند.

 

وی با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی افزود: حضور در صحنه که نمونه آن حرکت بسیجی این ملت در تمامی عرصه‌هاست و وجود رهبری آگاه به شرایط زمان علت توانمندی و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید با گذشت بیش از یکسال از تشکیل آن گفت: ایجاد آرامش در جامعه از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم بود که بر اساس شعارهایی همچون قانون‌گرایی، بهبود شرایط کار، اخلاق‌مداری، بهبود شرایط سرمایه‌گذاری، و توجه بیشتر به جوانان و بهبود در معیشت مردم به دست آمده است.

 

وی با اشار ه به توفیقاتی که دولت در عرصه سیاست خارجی و داخلی کسب کرده است، بیان کرد: در حوزه داخلی اجرای موفق طرح نظام سلامت و خروج کشور از رکود و مهار تورم ازموفقیت‌های دولت تدبیر و امید بوده است.

 

فراهانی با بیان خدمات نمایندگان دولت در شهرها و روستاهای کشور از جمله بخشداران گفت: حفظ ارزش‌های نظام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به مردم در راستای اهداف دولت از مهمترین وظایف نمایندگان دولت در شهرها و روستاهاست.

 

وی تصریح کرد: بخشداران باید از مشی دولت از جمله اخلاق‌مداری،اعتدال، عقلانیت و اعتماد به همه اقشار تبعیت کنند و باید همگام با سیاست‌های دولت به مردم خدمت کنند.

 

به گزارش ایسنا فرماندار زرندیه نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت: بسیج فرصت مغتنمی جهت تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام عزیز و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است.

 

محمد کردی افزود: فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم‌سو را به دنبال دارد.

 

وی با اشاره به مذاکرات اخیر هسته‌ای کشورمان گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در مذاکرات اخیر کاملا مقتدرانه در دفاع از حقوق ملت ایران ظاهر شده و نشان داد که به طور قطع پایبند به خواسته‌های مردم و رعایت حقوق بر حق هسته‌ای ملت رشید ایران است.

 

فرماندار زرندیه تصریح کرد: حفظ آرامش، برنامه‌ریزی بر مبنای عقلانیت و تاکید بر خطوط قرمز نظام و به ویژه منویات مقام معظم رهبری در اصول سیاست خارجی مبنی بر حکمت، عزت و مصلحت، از جمله برنامه‌های دولت تدبیر و امید در تمامی عرصه‌هاست.

 

به گزارش ایسنا امام جمعه پرندک نیز در این مراسم گفت: با گذشت سالیان متمادی از شکل‌‌گیری شجره طیبه بسیج در کشور هم‌اکنون این درخت تنومند به بار نشسته و تفکر بسیجی، مقاومت ملت ایران را در برابر توطئه‌های دشمنان دو چندان کرده است.

 

حجت‌الاسلام سیدحسن سیدمحمدی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در بین همه نظام‌های دنیا از ویژگی خاصی برخوردار است و وجه تمایز آن برخورداری از نعمت ولایت فقیه است و با توجه به انواع دشمني‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان در طول سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي، تبعيت از امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و نیز روحیه بسیجی همواره ما را از اين آفات رهانيده است.

 

حجت‌الاسلام سید محمدی به حضور بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: کشورهایی که با اسلام و انقلاب مخالف هستند، نمی‌خواهند رشد و پیشرفت بسیج را مشاهده کنند اما به برکت انقلاب اسلامی این شجره طیبه روز به روز مقتدرتر می‌شود.

 

در این آئین از خدمات "محمد عباسی" به عنوان سرپرست بخشداری خرقان زرندیه تجلیل و "موسی لطفی‌فر"به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group