جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: الگوی اقتصاد مقاومتی برگرفته از تفکر بسیجی است.

محمد کردی در آئین افتتاح نخستین نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در زرندیه افزود: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده هدف از برپایی نمایشگاه‌ اقتصاد مقاومتی، عرضه محصولات حاصل از تلاش جهادگران اقتصادی و ایجاد زمینه برای فروش تولیدات آنهاست.

 

وی از اقتصاد مقاومتی به عنوان مهم‌ترین راهکار مقابله علیه تحریم‌ها یاد کرد و گفت: بسیج و تفکر بسیجی ترویج دهنده اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است.

 

کردی بیان کرد: ترویج فرهنگ جهادی در جامعه از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و بسیجیان برای پیاده‌سازی محورهای سیاست اقتصاد مقاومتی تلاش همه‌جانبه می کنند.

 

فرماندار زرندیه با بیان اینکه امروز کشورهای مختلف منطقه از بسیج و جامعه اسلامی ما الگو گرفته‌اند افزود: ما با نگاهی بسیجی می‌توانیم در تمام عرصه‌ها ثابت کنیم که به خودکفایی رسیده‌ایم.

 

کردی خاطر نشان کرد: همین تفکر بسیجی و ولایت‌مداری مردم ما سبب پیشرفت‌های چشمگیر ما در جهان شده است.

 

فرمانده سپاه زرندیه نیز گفت: در راستای عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در عرصه اقتصاد مقاومتی و کمک به دولت، طرح‌های مقاومتی با اشتغال بیش از 37 نفر به طور مستقیم در زرندیه به بهره‌برداری رسید.

 

سروان پاسدار محمد مهجوری افزود: بسیج هم در عرصه فرهنگی و هم در فرهنگ‌سازی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور اقدامات مؤثری انجام می‌دهد.

 

وی هدف از برپایی نمایشگاه‌ اقتصاد مقاومتی را عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و ایجاد زمینه برای فروش تولیدات جهادگران اقتصادی دانست.

 

به گزارش ایسنا، همزمان با هفته بسیج امسال که با نام بسیج، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است نخستین نمایشگاه عرضه محصولات مقاومتی در پنج عرصه تولیدی در زرندیه با حضور مسئولان این شهرستان گشایش یافت.

 

در این نمایشگاه که با همکاری بسیج سازندگی و بسیج خواهران زرندیه با رویکرد بسیج، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی راه‌اندازی شده، انواع صنایع دستی، لوازم کشاورزی و لباس‌های محلی به نمایش گذاشته شده است.

 

محصولات ارائه شده از سوی شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه شامل عسل، صنایع دستی، قالی‌بافی، تولید قارچ و تخم‌مرغ است که در 15 غرفه عرضه شده‌اند.

 

این نمایشگاه به مدت یک هفته در مکان کمیسیون بانوان شهر مأمونیه برای بازدیدکنندگان دایر بوده و نشان می‌دهد که طرح‌های مقاومتی را با هزینه کم انجام داد. این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم محصولات و نیز نمایش دستاوردها و فعالیت‌های بسیج و سپاه شهرستان زرندیه در عرصه اقتصاد مقاومتی دایر شده است.

 

در ادامه اين مراسم از طرح‌هاي پرورش طیور، پرورش زنبور عسل، پرورش کرم ورمی‌کمپوست نيز بازديد به عمل آمد. .

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group