جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: اقتدار کشور در گرو روحیه جهادی و تفکر بسیجی است.

احمد جوانمرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی بسیج را یادآور خاطره عزیزترین و بزرگ‌ترین مردان تاریخ ایران اسلامی دانست که ترویج‌دهنده ارزش‌های اسلامی و صفات بارز انسانی هستند.

 

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج به تعبیر امام راحل از الطاف و برکات جلیه خدای تعالی بوده است، اضافه کرد: بسیجیان مروجان فرهنگ اسلامی و حماسه حسینی هستند.

 

مدیر کانون بسیج هنرمندان ناحیه زرندیه در ادامه با بیان اینکه حرکات فرهنگی دشمنان در حال حاضر نه تنها یک تهاجم فرهنگی، بلکه یک شبیخون فرهنگی، یک غارت فرهنگی و یک قتل عام فرهنگی است، افزود: اگر نبود فعالیت‌های چشمگیر نیروهای بسیجی ما در تمامی جبهه‌ها حرفی برای گفتن نداشتیم.

 

وی ادامه داد: اگر امروز توفيق داریم که کشور اسلامي و ملت آن را از گزند نابکاران و نااهلان تاريخ حفظ کنيم به يمن حضور گسترده بسيج بوده است.

 

به گفته وی بزرگداشت بسیج، احترام به مردانگی و جوانمردی و پاسداشت شجاعت و ایثار است چرا که بسیجیان در همه عرصه‌ها براساس اعتقاد، احساس مسئولیت و عمل به وظیفه الهی کار می‌کنند و آنچه دشمنان را به زانو در می‏‌آورد، تفکر بسیجی است.

 

جوانمرد در ادامه به برنامه‌های اداره ارشاد زرندیه در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست ادبی بسیج و شعر عاشورایی، اعزام هنرمندان بسیجی به قم و جمکران، طراحی و توزیع پوستر و تراکت، نصب بنر وپلاکارد در سطح شهرستان، حضور هنرمندان بسیجی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان از جمله برنامه‌های مهم این اداره در ایام هفته بسیج سال جاری است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group