جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: 300 میلیون تومان صرف تعمیر و بازسازی بیمارستان شهدای آسیابک زرندیه شده است.

جلیل کوهپایه‌زاده اصفهانی در بازدید از بیمارستان شهدای آسیابک، اظهار کرد: تراز مالی این بیمارستان منفی است ولی هزینه تعمیر آن از دیگر مراکز درمانی علوم پزشکی ساوه تأمین شده است.

 

وی با بیان این که در مجموع 600 تا 700 میلیون تومان جهت تهیه تجهیزات بیمارستان نیاز است، اضافه کرد: سی سی یو این بیمارستان نیز بازسازی شده و برای هر تخت با امکانات جانبی آن حدود سه میلیون تومان هزینه می‌شود.

 

کوهپایه زاده افزود: همچنین دو اتاق عمل با مرکز استریل کردن که قبلا جزء اتاق عمل بود، اکنون به صورت مجزا احداث شده است.

 

وی با بیان اینکه آشپزخانه این بیمارستان تعطیل شده و غذای پرسنل و بیماران از بیمارستان مدرس ساوه تهیه می‌شود، خاطرنشان کرد: آشپزخانه این بیمارستان استاندارد لازم را نداشته و برای بازسازی آن طبق استاندارد، 200 میلیون تومان هزینه لازم است.

 

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیان اینکه خدمات بخش زایمان این بیمارستان نیز پیشرفت داشته، تصریح کرد: از سال گذشته متخصص اطفال و داخلی به کادر پزشکی بیمارستان اضافه شده و امسال نیز متخصص بیهوشی در این بیمارستان مستقر شده است.

 

وی افزود: در صدد هستیم که بخش‌های دندانپزشکی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی و... حتی به صورت پاره وقت به این بیمارستان اضافه کنیم.

 

کوهپایه‌زاده بیان کرد: گرید این بیمارستان در سال‌های گذشته چهار بوده که امسال به گرید دو ارتقا یافته اما، به علت برخی از مشکلات هنوز ثبت نشده است.

 

وی ادامه داد: فعال کردن داروخانه شبانه‌روزی، احداث اتاق زباله‌سوز، پوشش بخش دیالیز، تجهیز ساختمان بیمارستان، اعتباربخشی و... از جمله فعالیت‌هایی است که به منظور تثبیت گرید دو و حتی ارتقا به گرید یک انجام شده است.

 

وی در پایان ارتقاء بیمارستان را باعث افتخار شهرستان دانست و از شهرداران شهرهای تابعه خواست به منظور گلکاری و ایجاد فضای سبز و رفع سایر کمبودها بیمارستان را یاری کنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group