جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از انتقال انبار پشتیبانی امدادی کل کشور به زرندیه خبر داد.

کولیوند در جریان بازدید از پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر زرندیه با اعلام این خبر افزود: جانمایی برای انتخاب زرندیه به عنوان سایت امداد هوایی هلال احمر کشور و محل استقرار انبار پشتیبانی امدادی کل کشور به دنبال کار کارشناسی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه زرندیه از شرایط استراتژیک مناسبی برای امدادرسانی برخوردار است اضافه کرد: چندین نقطه از جمله شهرستان‌های استان تهران برای این مهم پیش‌بینی شده بود اما، در نهایت با پیگیری مسئولان استان مرکزی زرندیه برای این امر انتخاب شد.

وی دسترسی به اتوبان ساوه – تهران، نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، نزدیکی به راه‌آهن و فاصله کم با پایتخت را از مزایای محل در نظر گرفته شده برای استقرار سایت یاد شده عنوان کرد و گفت: با احداث این سایت و انبار پشتیبانی امکان استقرار بیمارستان صحرایی و اسکان اضطراری مصدومان در این محل نیز فراهم می‌شود.

به گزارش ایسنا، شهلا میگلوبیات نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: زرندیه به لحاظ موقعیت مناسب جغرافیایی مورد پذیرش هلال احمر کشور جهت این اقدام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه زرندیه از پتانسیل لازم برای قرار گرفتن به عنوان شهرستان معین استان تهران و استان‌های همجوار برخوردار است افزود: استقرار سایت امداد هوایی و انبار پشتیبانی امدادی کشور در این منطقه کمک شایانی به خدمت‌رسانی به مصدومان سوانح خواهد کرد.

وی خواستار تسریع در احداث این مرکز شد تا مجموعه کشور بتواند از شرایط ویژه و خدمات آن به نحو احسن برخوردار شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group