جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

فرماندار شهرستان زرندیه از اختصاص 175 میلیارد ریال سرمایه در گردش به سه واحد تولیدی این شهرستان خبر داد.

محمد کردی افزود: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات اشتغالزایی در راستای رونق اقتصادی و جذب نیروی اشتغال برای سه واحد تولیدکننده ابزار و یراق‌آلات، فوم و کارتن‌های بسته‌بندی شهرستان اختصاص یافته است.

 

وی با بیان اینکه با اختصاص این تسهیلات زمینه جذب حداقل 200 نیروی انسانی جهت اشتغال‌زایی فراهم می‌شود، اظهار کرد: این مبلغ به منظور تأمین نقدینگی این واحدهای تولیدی جهت خرید مواد اولیه و ایجاد اشتغال پایدار اختصاص یافته و ظرفیت تولید این واحدها را افزایش می‌دهد.

 

به گفته وی دعوت از کارآفرینان و فراهم آوردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری و تشویق صاحبان صنایع در به کارگیری سرمایه به منظور ایجاد اشتغال می‌تواند میزان ایجاد شغل را افزایش دهد.

 

وی بیان کرد: صنايع مستقر در شهرك‌هاي صنعتي شهرستان زرنديه امید توسعه استان هستند و باید تمامی مسئولین تلاش کنند با توجه به منابع موجود در این استان صنایع را در جهت توليد هرچه بيشتر ياري كنند .

 

فرماندار زرندیه بر همکاری مسئولان ادارات با سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال تأکید کرد و افزود: بنگاه‌ها و صنایع مختلف با ویژگی اشتغالزایی نقش مؤثری در کاهش فشارهای ناشی از بیکاری دارند.

 

کردی خاطرنشان کرد: شهرستان زرندیه از توانمندی بالایی در توسعه اقتصادی استان برخوردار است لذا اگر تسهیلات بانک‌ها به موقع به دست تولیدکنندگان برسد می‌تواند تأثیر مثبت خود را در رونق اقتصادی داشته باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group