جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: پوشش شبکه دیجیتال در زرندیه به ۸۰ درصد می‌رسد.

حمید قربانی جم در جمع خبرنگاران افزود: با راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در استان، تا به امروز ۷۵ درصد جمعیت شهرستان زرندیه تحت پوشش برنامه‌های این سامانه قرار گرفته‌اند.

 

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی این شبکه، تاکنون پوشش 75 درصدی این شبکه را در شهرستان شاهد بوده‌ایم و به شرط راه‌اندازی برق سه فاز روستاهای الویر و مصرقان این پوشش به بالای 80 درصد می‌رسد.

 

وی ادامه داد: در آینده نزدیک با راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال دو ایستگاه مهم بخش خرقان به نام‌های الویر و مصرقان، درصد پوشش جمعیتی به 80 درصد خواهد رسید.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی در ادامه گفت: با مشارکت مردم، رسانه می‌تواند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و در جهت رفع مشکلات موجود گام بردارد و این مهم بدون مشارکت جدی مردم ممکن نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین هفته فرهنگی شهرستان زرندیه، گفت: این هفته فرصت مناسبی را در اختیار رسانه‌های استان قرار داد که نقاط قوت و ضعف این برنامه‌ها آسیب‌شناسی شود تا در ادامه نقایص برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

 

قربانی‌جم با اشاره به عملکرد این سازمان گفت: سال‌هاست که شبکه استانی در استان راه‌اندازی شده و ما شاهد هستیم که فاصله طولانی مرکز استان تا دورترین شهرستان‌ها مانند زرندیه تا اندازه چند ثانیه کوتاه می‌شود.

 

وی افزود: بسیاری از مراسم به طور زنده از شبکه استانی قابل پخش بوده و البته باید در نظر داشت که نحوه برگزاری، مکان و نوع برنامه‌ها از قبل بایستی با این سازمان هماهنگ شود تا بتوانیم به بهترین نحو شهرستان‌ها را تحت پوشش قرار دهیم.

 

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی تصریح کرد: امکان برقراری ارتباط زنده به شرط تأمین هزینه‌ها توسط استان مهیا بوده و فرصتی پیدا شده تا مردم هم بتوانند نظرات خود را درباره عملکرد این سازمان اعلام کنند.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group