جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

نماينده مردم ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي گفت: یکی از مهمترین راهکارها برای توسعه شهر و ارائه خدمات‌رسانی به مردم تعامل و انسجام مديران شهري است.

شهلا ميرگلوبيات در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مأمونیه که با هدف بررسي مسائل و مشکلات شهری این شهر برگزار شد افزود: مسئولان باید مشکلات و کمبودهای شهر را مورد بررسی قرار داده و با مشارکت یکدیگر شهر را به سمت توسعه و تحولات اساسی سوق دهند.

 

وي ضمن تقدیر از خدمات شهردار و اعضای شورای شهر در راستای ساماندهی فضای شهری بيان كرد: اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان معتمدین و منتخبین مردم در پیگیری مسایل و مشکلات شهروندان، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: شوراها به عنوان مديران محلي مي‌توانند نقش مهمي را در توسعه شهر ايفا كنند و با آگاهي نسبت به كمبودها و مشكلات منطقه براي رفع مشکلات و موانع در آن مناطق گام بردارند.

 

میرگلوبیات گفت: هم‌اكنون لازم است شهرداري‌های مراکز شهرستان‌ها، به سمت ايجاد درآمدهاي پايدار گام برداشته و با تقويت درآمدهاي پايدار در تأمين بودجه شهر تلاش کند.

 

وي اضافه كرد: مأمونیه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های زیادی دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌ها، جهت توسعه و آبادانی شهر استفاده کرد تا اين شهر به جايگاه واقعي خود برسد.

 

نماينده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه و مهاجرپذیری شهر مأمونیه اظهار كرد: برای مقابله با پدیده حاشیه‌نشینی و کنترل آن در اين شهر باید پيش‌بيني و برنامه‌ریزی‌هاي لازم انجام شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه‌ی دستگاه‌ها و همکاری و تعامل با شهرداری و اعضا شورای شهر ، رفاه مردم و وضعیت عمران شهری بهبود پیدا کند.

 

در این جلسه شهردار مأمونیه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و اعضای شورای نیز نقطه نظرات و مشکلات را بیان کردند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group