جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

زنگ عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار مرکزی در زرندیه به صدا درآمد.

محمدحسین مقیمی در این مراسم که در دبیرستان دخترانه فاطمیه شهر زاویه برگزار شد بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ کمک به همنوع بویژه در میان دانش آموزان تأکید کرد و افزود: کمک به همنوع تنها در کمک‌های مادی خلاصه نمی‌شود ما می‌توانیم مشاوران خوبی برای یکدیگر بوده و در برهه‌های مختلف زندگی نسبت به حمایت معنوی از یکدیگر نیز اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه فراهم شدن محیط آرام و مناسب برای تحصیل یکی از دستاوردهای ترویج فرهنگ کمک و نوعدوستی در مدارس است افزود: دولت وظیفه دارد شرایط تحصیل را برای تمامی اقشار جامعه فراهم کند اما، برخی کمبودها دستیابی کامل به اهداف در این مسیر را با موانعی مواجه می‌کند و در این شرایط ورود خیرین و کمک‌های مردمی می‌تواند در رفع موانع کارساز واقع شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه دانش‌آموزان امروز باید برای اداره فردای این جامعه آماده شوند و این مهم در سایه‌ی مسئولیت‌پذیری محقق می‌شود افزود: پیشرفت علمی و صنعتی کشور ار مدارس آغاز می‌شود.

وی با اشاره به وجود شهرک‌های صنعتی در تمامی شهرهای زرندیه گفت: این شهرستان در آینده به یکی از بزرگترین شهرستان‌های صنعتی کشور تبدیل می‌شود و اداره‌کنندگان این مجموعه‌ی بزرگ صنعتی در همین مدارس تربیت خواهند شد.

به گزارش ایسنا، استاندار مرکزی در بدو ورود به زرندیه در گلزار شهدای مأمونیه حاضر شد و به شهدای بزرگوار این شهر ادای احترام کرد.

استاندار همچنین در مراسم اعزام 40 مددجوی کمیته امداد که در قالب طرح حج فقرا و با اعتبار 80 میلیون ریالی از سوی کمیته امداد به مشهد مقدس اعزام شدند شرکت کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group