جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

ششمین جلسه شورای اداری زرندیه با حضور مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

محمد کردی فرماندار زرنديه در اين جلسه با اشاره به اهمیت زرندیه و ساوه گفت: زرندیه و ساوه بال‌های پرواز استان مرکزی هستند. این دو شهرستان محکوم به پیشرفت هستند، این حرف بنده نیست، بلکه آمار و ارقام و موقعیت منطقه‌ای این دو شهرستان حکم می‌کند.

 

وی در ادامه افزود: در سی و ششمین سال از انقلاب اسلامی مردم از مسئولین کار می‌خواهند و باید به خواسته‌های به حق آنان احترام گذاشت . حضور مستمر استاندار مرکزی در زرندیه در سال گذشته نشان از این نكته مهم دارد که نگاه ویژه استانداری هم بر روی زرندیه است و مطمئنا به مرور زمان شاهد پیشرفت‌های زرندیه خواهیم بود و مهمترین حرکت‌مان این است که سطح بیکاری در زرندیه را به حداقل برسانیم.

 

فرماندار زرندیه گفت: ضرورت حمایت از دولت از فرمایشات مقام معظم رهبری است و همه مسئولین می‌بایست با قدرت هرچه تمام این امر را تحقق بخشند. همگی ما به دنبال این هستیم که بتوانیم شرایطی را در جهت انتقاد منصفانه ایجاد کنیم. اینگونه نباشد که پیشرفت‌ها و موفقیت‌های این دولت را نادیده بگیریم و شرط اخلاق‌مداری و ادبیات گفتاری را زیر پا بگذاریم و غیرمنصفانه نقد کنیم. امروز وقت خدمتگزاری به مردم است.

 

به گزارش ايسنا، فراهانی مدیر کل سیاسی و انتخابات استان مركزي نيز در اين جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت : در میان مردم جلساتی را برگزار کنید تا از عملکرد و اهداف شما با خبر شوند تا بتوانند با حمایت خود، شما را در این راه پر پیچ و خم یاری کنند. آگاهی مردم از عملکرد مسئولین، گام بلندی در جهت حمایت آنها از دولت و نمایندگان آنها در زرندیه خواهد بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group