پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مراسم تودیع و معارفه دادستان زرندیه با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی انجام شد.

حجت‌الاسلام مظفری گفت: شهرستان زرندیه به دلیل موقعیت گسترده منطقه‌ای شرایط سختی را برای مقامات قضایی شهرستان ایجاد کرده است اما، به دلیل حضور کارشناسانی با مهارت بالا در زرندیه همیشه شاهد بودیم که در سخت‌ترین شرایط مسئولین قضایی مأموریت خود را به نحوی درست به سرانجام رسانده‌اند.

 

وی در ادامه افزود: دادسرا را باید محل امنی برای همه افراد قرار داد. ما وظیفه داریم که براساس کرامت انسانی با همه افراد چه شاکی و چه متهم برخورد کنیم و محلی را ایجاد کنیم که افراد بتوانند با آرامش کامل به امور خود برسند.

 

به گزارش ایسنا، در ادامه حجت‌الاسلام بخشی دادستان سابق زرندیه به تبیین آمار حضور سه سال و نیمه خود پرداخت و گفت: در این مدت 18 هزار پرونده وارد شده است.

 

وی در ادامه افزود: کاهش جرائم به همکاری ادارات در برگزاری کلاس‌های آموزشی با محوریت پیشگیری بستگی دارد؛ چراکه آگاه‌سازی مردم در خصوص جرائم باعث می‌شود بسیاری از مشکلات و جرایم کاهش پیدا کند.

 

برگزاری کلاس‌های آموزشی ستاد حفاظت اجتماعی با بیش از 150 عضو، برگزاری 160 کلاس آموزشی در مساجد زرندیه، 20 مورد کلاس آموزشی در میان بسیجیان و 120 کلاس آموزشی در صنوف مختلف بخشی از عملکرد ما در سه سال و نیم گذشته بوده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group