جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

در جریان بازدید نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از بخش خرقان فعالیت آزمایشگاه مرکز درمانی رازقان در این بخش آغاز شد.

شهلا میرگلوبیات در این مراسم گفت: این آزمایشگاه بخشی از نیازها و مشکلات مردم محروم این بخش را رفع کرده و مانع از عزیمت آنان به شهرهای همجوار برای انجام آزمایش‌ها می‌شود.

 

وی با بیان اینکه هم‌اکنون درمانگاه شهر رازقان در مرکز بخش خرقان دارای دو پزشک، ماما و دیگر تجهیزات مورد نیاز است، تصریح کرد: آزمایشگاه‌ها در مراکز درمانی نقش برجسته‌ای داشته و از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در تشخیص به موقع و صحیح بیماری‌ها برخوردارند.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ویژگی‌های بخش خرقان زرندیه گفت: بخش خرقان از مناطق مهم به لحاظ برخورداری از پتانسیل‌های بالقوه بوده و در عین حال از بخش‌های محروم شهرستان زرندیه است.

 

میرگلوبیات بیان کرد: مردم بخش خرقان در تمامی عرصه‌های انقلاب دین خود را به خوبی به نظام اسلامی ادا کردند، لذا شایسته بهترین خدمات هستند که از این پس با پیگیری‌های صورت گرفته از امکانات بهداشتی و درمانی بیشتری برخوردار خواهند شد.

 

به گزارش ایسنا، همچنین با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه آستان مقدس امامزاده سید منصور(ع) شهر مأمونیه زرندیه غبارروبی و عطر افشانی شد.

 

شهلا میر گلو بیات در این مراسم با اشاره به اینکه خدمت به ائمه اطهار(ع) از افتخارات ما ایرانیان است افزود: بقاع متبرکه یکی از مهمترین پایگاه‌های فرهنگی هستند.

 

وی اظهار کرد: بدون شک وجود امامزادگان در هر منطقه‌ای مایه خیر و برکت است و باید با کمک مردم و خیرین جایگاه آنان را از لحاظ عمرانی‌زیارتی و رفاهی بهبود بخشیم .

 

میرگلوبیات با تأکید بر لزوم ترغیب بیشتر جوانان به حضور در بقاع متبرکه، ادامه داد: حضور هر چه بیشتر جوانان در این مکان‌های مقدس، علاوه بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بقاع، زمینه رشد فکری و معنوی جوانان را نیز فراهم می‌آورد .

 

وی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه با اجرای برنامه‌های فرهنگی توانسته اقدامات خوبی در راستای جذب جوانان انجام دهد.

 

امامزاده سید منصور از نوادگان امام موسی کاظم(ع) است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group