جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیر کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان زرنديه گفت: این نهاد مقدس حمايت از 111 خانواده تحت حمايت طرح محسنين را عهده‌دار است.

غلامرضا حافظ‌کمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی اظهار کرد: با شروع اين طرح در سال 92 تعداد 111 خانوار تحت حمايت اين نهاد درآمده و براي 56 خانوار حامي جذب شده است.

 

وي افزود: به منظور جاري ساختن اهداف متعالي ارزش‌هاي اصيل اسلامي و جوشش رأفت و الفت بين اقشار مختلف مردم با اجراي طرح محسنين شرايطي فراهم شده تا خيرين و نيکوکاران به نيازمندترين خانواده‌ها مساعدت کنند.

 

وی اضافه کرد: خیرین نیکوکار با شرکت در طرح محسنین، یاری‌رسان و حامی خانواده‌های نیازمند و مستضعف دارای شرایط خاص تحت حمایت این نهاد می‌شوند و می‌توانند حمایت از یک یا چند خانواده مستضعف و نیازمند را در طرح محسنین برعهده بگیرند.

 

به گفته وی طرح محسنين مرتبط با خانواده‌هاي نيازمندي است كه در همه ابعاد زندگي دچار مشكلات عديده شده‌اند و رويكرد اصلي آن توجه به حفظ شأن و بنيان خانواده با گشودن چتر حمايتي و انفاق‌مدارانه در جامعه است.

 

وي خاطرنشان کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون 76 ميليون ريال به حساب اين خانواده‌ها واريز شده است.

 

مدیر امداد زرندیه در ادامه گفت: 222 دانش‌آموز و دانشجو نیز از خدمات کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان زرنديه بهره‌مند می‌شوند.

 

وی ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجويان سرمايه‌هاي عظيم علمي و معنوي در رشد و تعالي کشور هستند و پرورش استعدادها و هدايت اين قشر از جامعه موجب سلامت و حرکت رو به رشد کشور مي‌شود.

 

حافظ‌کمال در ادامه افزود: اين تعداد دانش‌آموز و دانشجو از خدمات مشاوره‌اي، حمايت‌هاي مالي، تحصيلي و اردويي اين نهاد برخوردار هستند.

 

وي در مورد وظايف رابطين گفت: از جمله وظايف رابطين نسبت به دانش‌آموزان تحت پوشش و نيازمند در مدارس، تلاش براي رشد و ارتقاء آگاهي از مشکلات تحصيلي و خانوادگي آنان است.

 

وي در پايان خاطر نشان کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون بالغ بر 24 ميليون ريال براي اين افراد هزينه شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group