جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

نماينده مردم ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامی گفت: توسعه متوازن خدمات در شهرستان زرنديه بايد همگام با رشد شتابان صنايع در اين منطقه باشد.

شهلا ميرگلوبيات افزود: با توجه به جاذبه‌های شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و دامپروری هم‌اکنون با رشد و سرمایه‌گذاری مطلوبی مواجه هستیم.

 

وي بيان كرد: اين شرايط ويژه مانند نزديكی به تهران و فرودگاه امام خميني(ره) و واقع شدن در راه‌هاي اصلي ارتباطي كشور و ظرفيت‌های بخش كشاورزی، زرنديه را به یک منطقه مستعد برای توسعه شتابان تبدیل کرده است.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأمین امنیت، آموزش، مسكن، خدمات شهری و بهداشت و درمان را به عنوان بخشی از نیازهای خدماتی مورد نياز این شهرستان دانست و اظهار كرد: باید با همکاری بیشتری نسبت به رفع آنها اقدام شود.

 

ميرگلوبيات تصریح کرد: امیدواریم با ارتقای خدمات در زرنديه، ترددهای مردم به سایر شهرها که با خطرات جاده‌ای و سوانح رانندگی همراه شده و نیز با صرفه‌جویی در وقت و سایر هزینه‌ها، زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به مردم این شهرستان فراهم شود.

 

وی همدلی مدیران را یکی از عوامل مهم توسعه و موفقیت زرنديه دانست و اظهار کرد: ایجاد توازن در رشد شتابان شهرستان نیازمند تلاش مسئولان است تا با تأمین خدمات مورد نیاز، زمینه آسایش مردم بیش از پیش فراهم شود.

 

نماینده مردم ساوه و زرنديه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای انجام خدمات مناسب و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم، ادامه داد: مسئولیت در نظام اسلامی، امانت بوده و باید به بهترین شکل آن را انجام داد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group