جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح‌ هادی زمینه توسعه و عمران روستاها را فراهم می‌سازد.

شهلا میرگلو بیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی طرح هادی در سه روستای زرندیه در حال انجام است، افزود: تحقق طرح‌های هادی روستایی در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها نقش بسزایی دارد.

 

وی اظهار کرد: این طرح در روستاهای حسین‌آباد، پیک و چهار حد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی در حال انجام است که کل این اعتبار جذب شده است.

 

دبیر فراکسیون نخبگان مجلس بيان كرد: به جهت محدوديت منابع مالی از سرفصل بودجه‌های استاني، لزوم ورود مديران در جذب بودجه‌های ملی امری ضروری است که می‌تواند در تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌ها کمک کند.

 

میرگلوبیات با تأکید بر همکاری هر چه بیشتر روستاییان در اجرای طرح هادی، تصریح کرد: با اجرای این طرح زمینه خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به روستائیان فراهم شده و از ساخت‌وسازهای غیراصولی و غیرمجاز جلوگیری می‌شود.

 

وی بیان کرد: دهیاران و شوراها نقش بسیار مؤثری در افزایش اطلاعات و آگاهی مردم در خصوص اهمیت اجرای طرح های دارند.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه طرح هادی در 25 روستای شهرستان زرندیه انجام شده افزود: همه روستاها باید از طرح‌های هادی کە زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر روستاها و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و محیط زیستی را فراهم می‌آورد بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group