پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

در جریان هفته دولت دو کارخانه تولیدی در زرندیه بهره‌برداری شد.

به مناسبت هفته دولت دو کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی مإمونیه افتتاح شد. محمد کردی فرماندار زرندیه در بازدید از این دو کارخانه گفت: ایجاد اشتغالزایی در بخش خصوصی یکی از بزرگترین و مهمترین اولویت‌های دولت است و تمامی تلاش‌مان بر این است که کارآفرینان را با حداکثر توان پشتیبانی کنیم.

 

عراقی مدیرعامل کارخانه تولید سازه‌های بتنی و سازه‌های آب بند نيز گفت: این کارخانه با اشتغالزایی 120 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تولید چسب کاشی و چسب ملاتی، روانساز بتنی و سازه‌های پیش‌ساخته و کف‌پوش با هزینه فوق‌العاده پایین چه در کشور و چه در خاورمیانه نمره قابل قبول را دریافت کرده است.

 

وی افزود: این کارخانه توانایی کف‌سازی روزانه هزار و 500 متر مربع را دارد و صادرات این محصول به کشورهای آذربایجان، ازبکستان و تاجیکستان ماهانه 50 تا 60 هزار ارزآوری برای کشور دارد.

 

به گزارش ایسنا در ادامه، با حضور فرماندار زرندیه به همراه دیگر مسئولین شهرستان يك واحد توليد محصولات اتصالات پلی‌اتیلن در دو فاز به بهره‌برداری رسید که هزینه بهره‌برداری هر فاز 25 میلیارد ریال برآورد شده است و محصولات این کارخانه به عراق صادر می‌شود.

 

 

 

در جریان هفته دولت روستای پیک از توابع زرندیه گازرسانی شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري ايران(ايسنا)- منطقه مرکزي، محمد کردي فرماندار زرنديه در اين مراسم ضمن تشکر از صبر و پایداری مردم این روستا گفت: روستای پیک از لحاظ جمعیت شرایط ویژه ای دارد و باید به این روستای ارزشمند با دید ویژ‌ه‌ای نگاه کرد.

 

وی افزود : روستای پیک از لحاظ جمعیت از مشکلات فراوانی رنج می‌برد و جمهوری اسلامی وظیفه دارد که از مشکلات مردم کم کند، مسئولین زرندیه هم ارجحیت را با روستاهای شهرستان دانسته‌اند و سعی بر این دارند که روز به روز مشکلات مردمان روستایی به حداقل برسانند.

 

محمد کردی با اشاره به جمعیت 21 خانواری روستای پیک گفت: هزینه گازرسانی به پیک چهار میلیارد و 520 میلیون ریال بوده است که اگر بخواهیم هزینه هر خانوار را محاسبه کنیم سهم هر خانوار حداقل 250 میلیون ریال است، در صورتی که هزینه‌ای که دولت برای هر خانواده محاسبه می‌کند شصت میلیون ریال است.

 

فرماندار زرندیه همچنین افزود : گازرسانی در راستای ایجاد اشتغال و توسعه صنعت انجام می‌شود و امید می‌رود به دلیل شرايط استراتژیك این روستا شاهد پیشرفت‌های روز افزون روستای پیک باشیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group