پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

در جريان افتتاح پروژه‌هاي هفته دولت آزمايشگاه تخصصي وليعصر(عج) با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در شهر مأمونيه افتتاح شد.

 

 

سرمايه‌گذار اين آزمايشگاه گفت: آزمايشگاه تخصصي ولي عصر(عج) با بيش از 150 ميليون تومان اعتبار به بهره برداري رسيد.

 

محمد کاشاني افزود: با بهره‌برداري از اين آزمايشگاه، نیاز بیماران به انجام آزمايش‌هاي غربالگري سرطان تأمین شده و مراجعه آنها به شهرهاي اطراف کاهش می‌یابد.

 


وي با بيان اينکه در گذشته براي انجام اين آزمايش‌ها به ساوه و حتي تهران مراجعه مي‌شد، خاطر نشان کرد: اولين آزمايشگاه از این نوع در شهرستان ساوه راه‌اندازي شد و آزمايشگاه ولي‌عصر(عج) دومين آزمايشگاهي است که راه‌اندازي شده است و اميدوارم تا پايان سال بتوانیم آزمايشگاه ديگري نيز در شهر غرق‌آباد راه‌اندازي کنیم.

 

 

 

به گزارش ايسنا، معاون سياسي استاندار در این مراسم آمادگی استانداری و فرمانداری را جهت همکاری با بخش خصوصی در راستای توسعه‌ی خدمات درمانی اعلام کرد.

 

 

 

بر اساس این گزارش، معاونان استاندار همچنین در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت از خانواده شهيد قوام‌الدين سرمديان در مأمونيه بازديد کردند.

 

 

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی در این دیدار گفت: ما هرچه داريم به برکت خون شهدا و امام راحل است.

 

شکرالله حسن بيگي اظهار کرد: عمر دولت شهيد رجايي کوتاه بود اما، عمق اين دولت طولاني و در خاطره‌ها ماندني است و تا اين انقلاب پابرجاست، نام شهيد رجايي در آن مي درخشد.

 

 

 

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران زرنديه نیز در جريان اين بازديد گفت: به مناسبت سالروز شهداي هفته دولت به صورت نمادين از خانواده شهيد قوام‌الدين سرمديان که کارمند اداره ثبت احوال بود، به نمايندگي از شهداي کارمند شهرستان بازديد به عمل آمد.

 

محمد حسن ميرگلوبيات ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا افزود: شهيد سرمديان متولد 1337 بود که در 24 مردادماه 1365 در منطقه عملياتي مهران در سن 28 سالگي به مقام رفيع شهادت نائل آمد.

 

وي با بيان اينکه اين شهيد عاليقدر متأهل و داراي دو فرزند ذکور بوده، خاطرنشان کرد: بنا به وصيت شهيد سرمديان پيکر پاکش در روستاي دستجرد به خاک سپرده شد.

 


ميرگلوبيات تصريح کرد: در اولين روز هفته دولت گلزار شهداي روستاي دستجرد که سه شهيد به انقلاب و کشور عزيزمان هديه کرده، افتتاح شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group