پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

بخش دیالیز و CCU بیمارستان آسیابک مأمونیه با حضور معاون وزیر بهداشت افتتاح شد.

در این مراسم محمد آقاجانی با اشاره به نبود بخش دیالیز و CCU در شهرستان و مشکلات ایجاد شده برای بیماران، گفت: نبود چنین بخش‌هایی باعث می‌شود که بیماران مسافت‌های طولانی را برای درمان طی کنند اما، خوشبختانه با افتتاح این بخش در مأمونیه این مشکل بیماران و الزام رفت‌وآمد به ساوه جهت دریافت خدمات، کاهش خواهد یافت.

وی افزود: حضور خیرین در بخش بهداشت و درمان حضوری پررنگ است و لازم است که برای حضور خیرین جهت رفع نیازها در این حوزه فرهنگ‌سازی بیشتری صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، شهلا میرگلوبیات نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: در زرندیه 17 بیمار دیالیزی وجود دارد که هفته‌ای سه بار برای درمان به ساوه مراجعه می‌کنند. با افتتاح این بخش در بیمارستان آسیابک کار دیالیز در این بیمارستان انجام خواهد شد و مشکلات رفت و آمد بیماران نیز رفع می‌شود.

وی به راه‌اندازی سیستم HIS بیمارستان در تیرماه اشاره کرد و افزود: طی سال‌های اخیر سیستم درمانی شهرستان مورد بی‌مهری قرار گرفته است که البته این شرایط خوشبختانه در حال تحول است. در حال حاضر بیمارستان در مرحله بازسازی قرار دارد.

به گزارش ایسنا؛ بخش دیالیز و CCU بیمارستان آسیابک مأمونیه توسط دو خیر احداث شده است. بخش دیالیز با پنج تخت(چهار تخت معمولی و یک تخت ایزوله) که در حال حاضر سه تخت آن فعال است آغاز به کار خواهد کرد و همچنین بخش CCU نیز با سه تخت فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه این سفر، افتتاح آزمایشگاه جضرت ولیعصر(عج) در مأمونیه و برگزاری شورای اداری مشترک دو شهرستان ساوه و زرندیه در ساوه در دستور کار معاون وزیر قرار دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group