پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

همزمان با هفته دولت سه شرکت در شهرک صنعتی مأمونیه به بهره‌برداری رسید و از روند فعالیت یک شرکت بازدید شد.

 

 

با حضور فرماندار زرندیه و مسئولان شهرستان؛ شرکت های صنعتی نادی پلاستیک، پاساوان سازه صنعت و دارا پلاستیک غرب افتتاح شد و از روند فعالیت و آماده‌سازی شرکت کلون جهت افتتاح در آینده نزدیک بازدید به عمل آمد.

 

 

 

فرماندار زرندیه در حاشیه افتتاح این سه شرکت به خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به اینکه بخش خصوصی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال در سطح شهرستان و حتی استان ایفا می‌کند، لذا حضور در بین تولیدکنندگان و همچنین حمایت‌های مالی و اداری از بخش صنعت باعث رشد و قوت قلب آنها می‌شود.

 


محمد کردی با بیان اینکه حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان چه حوزه مالی و چه اداری بر کلیه مسئولان فرض است، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری و افتتاح سه شرکت صنعتی در شهر صنعتی مأمونیه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان انجام شد که کلیه این مبلغ توسط بخش خصوصی تأمین شده است.

 

 

 

وی این روند را نشانگر ظرفیت بالای شهرستان و تلاش و توان بخش خصوصی دانست و گفت: دولت برای تأمین نیازهای مالی صنعتگران از محل صندوق توسعه ملی تلاش می‌کند.

 

کردی با بیان اینکه ارزآوری کارخانه‌ها در اولویت است، از سرمایه‌گذاران و مسئولان شرکت‌ها خواست که حساب‌های بانکی، ترخیص کالاهای وارداتی و پرونده‌های مالیاتی خود را به شهرستان بیاورند تا عوارض آنها به استان، خصوصا شهرستان تخصیص یابد.

 

 

 

فرماندار زرندیه با اشاره به بازاریابی نقطه هدف، اظهار کرد: شرکت‌های موجود در شهر صنعتی باید با جذب نیرو از شهرستان باعث ایجاد اشتغال و توسعه شوند تا دغدغه‌ مفاسد اجتماعی کاهش یابد.

 

 

 

کردی با اشاره به برخی ویژگی‌های شهرستان مانند نزدیکی به تهران و فرودگاه امام خمینی(ره)، وجود آزادراه و راه‌های مواصلاتی، موقعیت جغرافیایی و ... تصریح کرد: برخی مدیران شهرستان ارتباط چندانی با صنعت ندارند، لذا این بازدیدها تلنگری برای آنها و زمینه‌ساز آشنایی است.

 

وی با بیان اینکه راه‌اندازی محل تولید، ایجاد درآمد، تمیزی و بهداشت کار که نشان‌دهنده زنجیره منظم تولید است، در اولویت قرار دارد، بیان کرد: اگر نتوانیم به صنایع کمک کنیم، تلاش خواهیم کرد که جلوی پای آنها سنگ اندازی نکنیم.

 

 

 

به گزارش ایسنا، مشکلاتی همچون برق، آب شرب، تأمین بودجه، نبود درمانگاه و استقرار آمبولانس در شهر صنعتی، آسفالت ورودی برخی از شرکت‌ها، نیاز به احداث سوئیت و سالن غذاخوری مناسب در شهرک صنعتی، مشکلات بهداشتی و آب، نوع برخورد بهداشت‌کار با کارآفرینان و ... از عمده مشکلاتی بود که در این بازدید بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group