پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیر جهاد کشاورزی زرندیه از به بهره‌برداری رسیدن سه پروژه در هفته دولت در اين شهرستان خبر داد.

احمد قره‌بیگلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، گفت: اولین پروژه افتتاح یک واحد پرورش بوقلمون گوشتی با تسهیلات 390 میلیون تومان در روستای ورده است.

 

وی توضیح داد: این واحد پرورش بوقلمون گوشتی با ظرفیت دو هزار و 500 قطعه ششم شهریورماه افتتاح می‌شود و برای سه نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می‌کند.

 

قره‌بیگلو با بیان اینکه افتتاح دو واحد بسته‌بندی حبوبات از دیگر پروژه‌های هفته دولت است که در هشتم شهریور ماه انجام می‌شود، اضافه کرد: یک واحد صنعتی بسته‌بندی حبوبات و تنقلات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 350 میلیون تومان در شهرک صنعتی زاویه نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرک صنعتی زاویه، ادامه داد: با افتتاح این واحد صنعتی برای 14 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

 

مدیر جهاد کشاورزی زرندیه در ادامه گفت: همچنین شرکت بهمن‌راژ دانه نیز با اعتبار 255 میلیون تومان در شهرک صنعتی زاویه در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی افزود: این شرکت بسته‌بندی حبوبات که بیشتر با سرمایه‌گذاری شخصی راه‌اندازی می‌شود، برای 10 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند.

 

به گفته‌ی وی این سه پروژه با حضور مسئولان استانی و شهرستان با اعتباری حدود دو میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و جمعا برای 27 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group