پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

نماينده مردم ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي مردم زرنديه را به حضور گسترده و پرشور در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر چهار شهید گمنام دعوت کرد.

شهلا ميرگلوبيات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، افزود: مردم ولايتمدار زرنديه در طول هشت سال دفاع مقدس 343 شهيد، 485 جانباز و 21 آزاده تقديم انقلاب اسلامي كرده‌اند که این خود گواه بر عشق و وفاداری مردم این شهرستان به انقلاب و آرمان‌های شهداست.

 

وي بيان كرد: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان زرنديه پس از پایان دفاع مقدس همواره مایه فخر و مباهات مردم این شهرستان بوده‌اند و مسئولان نیز باید قدر این نعمات را بدانند.

 

وي گفت: ارج نهادن به مقام شهید و شهادت وظیفه و رسالتی سنگین براي اقشار مختلف است و بايد سرلوحه کار و فعالیت کارگزاران و خدمتگزاران انقلاب اسلامی باشد.

 

وي بيان كرد: شهیدان جوانان مؤمن و فداکاری بودند که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به این آب و خاک، جان خود را در کف گرفته و با نام و یاد خدا به میدان نبرد قدم نهادند.

 

میرگلوبیات افزود: از خودگذشتگی آن پاکبازان بود که استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ و تکریم یاد آنان نشانه فداکاری به ارزش‌های والای آنهاست.

 

پیکر مطهر چهار شهید گمنام روز پنج‌شنبه 30 مردادماه در پرندک و جمعه 31 مردادماه مصادف با شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در مأمونیه تشییع خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group