پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرماندار گفت: شهرستان زرندیه هفته آینده میزبان چهار شهید گمنام خواهد بود.

محمد کردی در جلسه هماهنگي استقبال از چهار شهيد گمنام که در فرمانداري شهرستان زرنديه برگزار شد، افزود: ساعت 10 صبح روز چهارشنبه هفته آینده طی مراسمی از چهار شهید گمنام در گلزار شهدای شهر مأمونیه استقبال به عمل می‌آید.

 

وی با اشاره به رشادت‌ها و خلق حماسه‌های بی‌نظیر توسط شهدا در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: پایبند بودن به اصول و ارزش‌های اسلامی و برخورداری از اعتقاد عملی و باطنی به آنها راه نجات و تضمین‌کننده آینده و سعادت آحاد مردم است.

 

کردی با اشاره به اهمیت ولایتمداری، اظهار کرد: نمونه بارز و کامل انسانیت همین شهدای گرانقدر هستند که با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) به این مقام شامخ نائل آمده‌اند.

 

وی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: پنج‌شنبه‌شب هفته آینده مراسم وداع با شهدا در محل مسجد علی‌بن‌ابیطالب(ع) مأمونیه برگزار خواهد شد و پس از تشییع پیکر پاک این چهار شهید در شهرهای خشکرود، رازقان و روستای تقلیدآباد و برگزاری مراسمات مختلف، دو شهید در مأمونیه و دو شهید در پرندک تدفین می‌شوند.

 

فرماندار زرندیه با بیان اینکه دستور تفحص، دفن و انتخاب مکان دفن شهدا صادر شده است، تصریح کرد: خاکسپاری شهدای مأمونیه ساعت 10 صبح روز جمعه هفته آینده در محل پارک آرام انجام خواهد شد و پس از آن در ساعت 17 و 30 دقیقه مراسم تشییع و تدفین دو شهید در پارک شهدای شهر پرندک برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: پارک آرام شهر مأمونیه پس از این خاکسپاری به پارک شهدا تغییر نام پیدا خواهد کرد.

 

به گفته‌ی وی، برگزاری دعای کمیل و یادواره شهدا در پرندک و مسابقه عکاسی و قلم‌زنی اهل قلم از دیگر برنامه‌های این خاکسپاری خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا، امام جمعه شهر پرندك نیز در این جلسه ضمن خوش آمدگویی و تشکر از مسئولین، گفت: شهدای گمنام مخلص‌ترین بندگان خدا هستند، لذا باید خالص‌ترین کارها را تقدیم آنان کرد.

 

حجت‌الاسلام سيدمحمدي در ادامه، از مسئولین خواست تا نهایت تلاش خود را در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم انجام دهند.

 

وی تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که روستاهای مجاور نیز با حضور شهدا در روستاها از برکت وجودی آنها بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group