پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

 

فرماندار زرندیه گفت: انجام وظيفه و تلاش براي خدمتگزاري، نشانه احساس مسئوليت كارمندان دولت تدبير و اميد مي باشد كه در راستاي خدمت رساني بيشتر به مردم  خواهد بود.

 

 

محمد كردي در جریان بازديد از برخی ادارات زرندیه جهت رسیدگی به امور، مسائل و مشکلات مردم در نهادها و دستگاه‌های دولتی، در خصوص وضعیت آب این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان زرنديه بالغ بر 60 هزار نفر جمعیت دارد و همچنین مصرف آب در فصول گرم سال رو به افزايش است، لذا بایستی اقدام اساسی در زمینه مدیریت مصرف آب انجام پذیرد.

 


وی اضافه کرد: باید راهکارهای مناسبی برای این منظور از جمله استفاده از سیستم‌های نوین ساماندهي مصرف و فرهنگ‌سازي جهت صرفه‌جويي در مصرف اعمال شود.

 

فرماندار زرندیه در جریان بازدید از اداره حفاظت محيط زيست شهرستان خواستار پيگيري برنامه‌ها و فعاليت‌هاي محيط زيست شد و افزود: جهت پيشبرد برنامه‌هاي حفاظت محيط زيست باید با ادارات، ارگان‌ها و دهياران تعاون و همکاري داشت.

 

كردي در جریان بازدید از پروژه ساختمان اداری جمعیت هلال احمر شهرستان، ضمن اعلام رضایت از روند پیشرفت فیزیکی ساختمان اداری، خواستار تسریع در ادامه ساخت این ساختمان شد و گفت: زرنديه به نوعی دروازه ورودی استان مركزي محسوب می‌شود، لذا شهر مأمونيه به عنوان مركز شهرستان نياز مبرم به وجود مركز جمعیت هلال احمر دارد، بنابراین باید برنامه توسعه این شعبه بصورت جدی پیگیری شود.

 

وی در جریان بازدید از روند ساخت بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه بر شتاب‌بخشی در اجرای پروژه تأکید کرد.

 


فرماندار زرندیه با اشاره به کمبود فضای درمانی در این شهرستان و مشکلات اجرای پروژه، خواستار شتاب‌بخشی در ساخت و بهره‌برداری از این طرح برای ارائه خدمات درمانی به مردم شد.

 

 

 

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group