پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرماندار زرنديه با بیان اینکه نمی‌توان انتظار داشت كه همه مشكلات شهرستان يكباره مرتفع شود، گفت: سعي مي‌كنيم با اولويت‌بندي به مرور، اين مشكلات را با كمك توليدكنندگان و صنعتگران حل کنیم.

محمد كردي در جریان بازديد از شركت پيشگامان صنعت كاغذ زرندیه، افزود: در راستای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان، با بررسی و رسیدگی به مشکلات آنها، بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی سعی بر محقق کردن این امر مهم داریم.

 

وی در گفت‌وگو با مدیران این شرکت از عزم جدی همه مسئولین استان و شهرستان برای رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان خبر داد و خاطرنشان کرد: 80 ميليارد ريال تسهيلات سرمايه در گردش به منظور كمك به راه‌اندازي شركت مذكور در شوراي اشتغال استان تخصیص داده شد.

 

به گزارش ایسنا، فرماندار زرندیه در جریان بازدیدهای خود در دهياري روستاهای قاسم‌آباد عليا، رضي‌آباد و نصيرآباد حضور پيدا كرد و با تعامل با دهيار و اعضای شوراي روستاها به بررسي مشكلات موجود در سطح روستا پرداخت.

 

در اين نشست كه با حضور معاون فرماندار و رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت و مسئول امور عمراني فرمانداري تشكيل شد، مشكلات عبور و مرور، كمبود امكانات رفاهي، مشكلات موجود در نظافت و بهداشتي روستا، روشنایی معابر و بهبود جاده و كوچه‌هاي روستايي بررسي شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group