پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

نماينده مردم شهرستان‌هاي ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي گفت: اردوهای جهادی موجب تقويت فرهنگ خدمات‌رسانی به محرومان در بین نوجوانان و جوانان مي‌شود.

شهلا ميرگلوبيات افزود: برگزاري اين اردوها موجب ایجاد روحیه خودباوری، تفکر جهادی و انقلابی در دانشجویان مي شود و این همان روحیه‌ای است که دشمنان انقلاب اسلامی را به زانو درآورده است .

 

وی بيان كرد: فصل تابستان، فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت و شناسایی و عملیاتی کردن استعدادها و خلاقیت‌های نوجوانان و دانشجویان است.

 

وی محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف شهری و روستایی را از مهمترین اهداف اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: اردوهای جهادی با رویکردهای فرهنگی، عمرانی، آموزشی و مشاوره‌ای می‌توانند بهترین خدمت را به شرکت‌کنندگان در طرح‌ها ‌و جامعه تحت پوشش ارائه دهند.

 

ميرگلوبيات ادامه داد: اردوهای جهادی سال‌های گذشته منشاء خدمات و برکات ارزشمندی برای کشور بوده‌اند و امید می‌رود در سال جاری نیز شاهد اثرگذاری اردوهای هجرت سازندگی در امر عمران و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

 

وی افزود: اردوهای جهادی براساس تدابیر مقام معظم رهبری و به منظور شکوفایی استعدادهای ذخیره شده در جوانان با هدف اشاعه فرهنگ خدمات‌رسانی در میان جوانان برگزار می‌شود.

 

میرگلوبیات لازمه محقق شدن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را برخورداری از روحیه جهادی عنوان کرد.

 

به گفته وی، براساس شعار امسال و كليدواژه مديريت جهادي، مي‌بايست برنامه‌ريزي دقيق‌تري جهت اجرايي ساختن اين شعار لحاظ شود.

 

میرگلوبیات با اشاره به اینکه اردوهای جهادی، هم سازندگی در برون و هم خودسازی درون است افزود: این روحیه بسیجی و جهادی بايد یک الگو و سر لوحه برای مدیران در تمامی ادارات باشد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group