پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

امام جمعه زرندیه گفت: فلسطین برای مسلمانان خط مقدم مقاومت و جبهه جنگ ایمان علیه باطل است.

حجت‌الاسلام محمدعلی علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان زرندیه اظهار كرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس نشانگر حمایت جانانه ملت ایران و مسلمانان جهان از فلسطین بود و بار دیگر به رژیم اشغالگر قدس و هم‌پیمانانش ثابت کردیم که فلسطین خط مقدم مقاومت اسلام است.

 

وی گفت: در غزه آمریکا چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد. آنها دو چهره دارند؛ یک چهره که خود را بزک کرده و حامی حقوق بشر و دموکراسی و حامی حقوق حیوانات می‌دانند و چهره دیگر و واقعی او چهره‌ي جنگ‌طلب و سلطه‌طلب است که مشاهده کردید چگونه از اعمال و فجایع رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه حمایت کرد.

 

علم‌الهدی همچنین افزود: امروز شاهد هستید که گروهک‌هاي تروریستی در قسمتی از سوریه و عراق به اسم اسلام دست به چه فجایعی می‌زنند، رهبر این گروهک یک سال زیر نظر موساد آموزش دیده و در همان سرزمین‌هایی فعالیت می‌کند که اسرائیل قصد بلعیدن آنها را داشته است. اسرائیل وقتی متوجه شد نمی‌تواند به صورت مستقیم بر نیل تا فرات نظارت داشته باشد، دست به تقویت گروه‌های تروریستی زده تا بتواند اینگونه سرزمین‌ها را به سلطه خود درآورد و دفاع گروهک تروریستی داعش از اسرائیل گواه بر این ماجرا است. اما آنان باید بدانند ایران اسلامی و تمامی مسلمانان جهان حامی فلسطین بوده و خط مقاومت را خالی نمی‌گذارند.

 

علم‌الهدی همچنین در رابطه با فضیلت عید فطر و روزه‌داری بیان کرد: خداوند دو بار در سال به بندگان خود هدیه می‌دهد، مرحله اول در ماه ذی‌الحجه برای حجاج که آخر آن ختم به عید قربان می‌شود و مرحله دوم، ماه رمضان که به عید فطر ختم می‌شود، خداوند در این روز مؤمنین را به دریافت پاداش یک ماه روزه‌داری و دوری از گناهان بشارت می‌دهد.

 

وی همچنین در آخر گفت: روزه ما وقتی مقبول درگاه حق تعالی است که بعد از ماه رمضان دیگر سراغ گناهان نرویم و همینگونه پاک بمانیم، اما اگر به تدریج به سوی گناهان بازگشتیم معلوم می‌شود روزه ما به درگاه خداوند قبول نشده است، چرا که روزه نور است و با ظلمت گناهان همخوانی ندارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group