پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

استاندار مركزي گفت: همه مسئولان موظفند برای مرتفع کردن مشکلات فرهنگی و اقتصادی مردم تلاش کنند.

 

 

محمدحسين مقيمي در بازدید سرزده از طرح‌هاي مزارع كشاورزي حاج احمد فصيح در شهرستان زرنديه، افزود: مسئولان جهت خدمت‌رساني به كشاورزان باید بیشتر تلاش کنند و با جذب سرمايه‌گذار زمينه رشد و توسعه اين منطقه را فراهم سازند.

 

 

 

وی ضمن یادآوری نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، اضافه کرد: رفع مشکل فرهنگ و اقتصاد اصلی‌ترین درخواست مردم است، لذا همه مسئولان موظفند برای تحقق آن تلاش کنند.

 

 

 

مقیمی خاطرنشان کرد: زرندیه دارای موقعیت منحصر به فرد، قطب صنعت و کشاورزی، نزدیکی به پایتخت است و می تواند نقش مؤثری در رشد اقتصاد کشور ایفا کند.

 

 

 

به گزارش ایسنا، فرماندار زرندیه نیز در این بازديد گفت: به برکت انقلاب اسلامی خدمات مناسبی در شهرستان جهت افزايش توليدات كشاورزي انجام شده كه در آينده‌اي نزديك به بهره‌برداري خواهد رسيد .

 

 

 

محمد كردي با بیان اینکه به منظور افزايش بهره‌وري در اقتصاد كشور بايد به بخش كشاورزي به عنوان يكي از بخش‌هاي مهم و عمده فعاليت اقتصادي توجه خاص شود، افزود: رشد بهره‌وري در اين بخش، با توجه به اهميت آن مي‌تواند ما را در جهت دستيابي به توسعه اقتصادي ياري كند.

 

 

 

به گفته وی، اصلی‌ترین مشکل در روستاهاي شهرستان، كمبود آب كشاورزي است که کشاورزی را در این منطقه به خطر انداخته است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group