پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

امام جمعه زرندیه گفت: امروز مردم جهان انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان دادند.

حجت‌الاسلام محمدعلی علم‌الهدی در خطبه‌های آخرین جمعه ماه مبارک زرنديه گفت: امروز جهانیان به خصوص مسلمانان با مشت‌های گره کرده خود پاسخ محکم و قاطعی به رژیم جنایتکار دادند.

 

وي افزود: درد و مظلومیت فلسطین تمامی ندارد، ار روز یوم‌النکبه تا امروز 66 سال می‌گذرد و این جرثومه فساد جز غارت و تجاوز هیچ کار دیگری نکرده است. در سالیان متمادی مردم فلسطین تحت شدیدترین و فجیع‌ترین حرکات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و همه این جنایات در سکوت سردمداران حقوق بشر از جمله آمریکا و انگلیس و حامیانشان انجام شده است.

 

علم‌الهدی در ادامه افزود: در این چند روز هزاران حمله از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفته که حاصل آن کشته شدن بی‌رحمانه کودکان و زنان بی‌دفاع بوده است. 85 درصد شهدای غزه غیر نظامی بوده‌اند و 50 درصد از اين ميزان را کودکان تشکیل می‌دهند. امروز شما به پا خاستید و به صحنه آمدید و از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه به صورت تمام قد دفاع کردید که این جای تشکر و قدردانی دارد.

 

امام جمعه زرندیه با اشاره به شعارهای روز قدس گفت: امسال همه مردم شعار "هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام" سر دادند تا به جهانیان ثابت کنند روز قدس روز دفاع از اسلام است و مسلمانان همیشه مدافع یکدیگر خواهند بود. روز قدس روز اظهار نفرت و خشم نسبت به رژیم صهیونیستی است اما، همه این مسائل نباید باعث شود جنایات گروهک تروریستی داعش و تکفیری‌ها از یاد برود.

 

وی در آخر ضمن اشاره به پنج مرداد گفت: در این روز اولین نماز جمعه ایران اسلامی اقامه شد، نماز جمعه ثمره خون هزاران شهید و نشان‌دهنده وحدت، قدرت و استواری مسلمانان است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group