پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

امام جمعه خشکرود: یهودیان و مشرکین سرسخت‌ترین دشمنان اسلام هستند که دشمنی آنان سابقه دیرینه دارد.

حجت‌الاسلام علیرضا سرحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه اظهار کرد: دشمنی این قوم با استفاده از عدم همبستگی بین مسلمانان منجر به وقوع برخی جنایات نظیر جنایات اخیر در غزه شده است.

 

وی اضافه کرد: تنها راه مقابله با دشمنی این قوم، اتحاد مسلمانان و تقویت مبارزانی است که در دفاع از میهن و ناموس خود مجاهدت می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: جرم کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم غزه چیست که باید اینگونه وحشیانه به خاک و خون کشیده شوند و مدعیان دروغین حقوق بشر نیز در مقابل این جنایات سکوت کنند.

 

وی بیان کرد: رژیم جعلی اسرائیل دست‌پروده قدرت‎هاى ظالم است و مردم این سرزمین نباید آنها را به رسمیت بشناسند و بايد بدانند که این رژیم مسیر نابودی را به سرعت می‌پیماید.

 

خطیب جمعه خشکرود در ادامه از حضور حماسی و پرشور مردم مؤمن و خداجوی شهر خشکرود که در هوای گرم بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان برای حمایت از ملت فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند تقدیر کرد.

 

وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر نیز گفت: عید سعید فطر عید خودسازی و عید طهارت است؛ این روز بزرگ عید وحدت و همدلی است و مسلمین در اين روز یک ماه بندگی خدای تعالی را جشن می‌گیرند.

 

حجت‌الاسلام سرحدی خواستار رعایت تقوا و پرهیز از گناه شد و افزود: انسان باید از هر آنچه حرام است دوری کند تا به سعادت الهی برسد.

 

به گزارش ایسنا، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر خشکرود و در آخرین جمعه ماه رمضان، با حضور مردم روزه دار این شهر از مسجد امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدا انجام شد و شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرده و فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group