پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

امام جمعه زاویه گفت: کشتار مردم بی‌دفاع غزه، از آخرين كارهايي استكه در توان صهیونیست‌هاست چراكه این رژیم روز به روز ذلیل‌تر و ناتوان‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زاویه از توابع شهرستان زرندیه گفت: مردم شریف و انقلابى ایران در روز قدس امسال پاسخ قاطع و دندان‏‌شکنى به تمامى عوامل خونریزى و فتنه، چه در عراق و چه سوریه و نوار غزه داد.

 

وی اضافه کرد: روز قدس يك روز جهانی است و فقط به مردم مظلوم فلسطین تعلق ندارد بلکه فرصتي براي سر دادن فریاد حمایت از مستضعفین در مقابل مستکبرین و روزی است که مستضعفین مجهز شده و پوزه مستکبران را بر خاک می‌مالند.

 

وی ادامه داد: در سایه اتحاد و انسجام امت اسلامی باید سرنوشت ملت‌های مظلوم مشخص شود؛ آنها بايد از انقلاب اسلامی در مقابله با استكبار الگو بگیرند.

 

وی ايجاد موج نفرت علیه رژیم غاصب اسرائیل را دستاورد مهم راهپیمایی روز قدس دانست و افزود: به برکت جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از انتفاضه فلسطین، برگزاري راهپیمایی روز قدس از جهان اسلام فراتر رفته و ابعاد جهانی به خود گرفته است.

 

وی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس گفت: امام عزیز با آینده‌نگری و جهان‌بینی خود برای حمایت از مظلومیت فلسطین و ایجاد اتحاد و انسجام میان مسلمانان جهان در مقابل دشمنان، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را با اين عنوان نامگذاری فرمودند.

 

خطیب جمعه زاویه در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اخیر نمایندگان کشورمان با 1+5 افزود: در پایان این مذاکرات اعلام شد که به منظور دستیابی به توافق جامع ادامه رایزنی‌ها تا چهار ماه دیگر تمدید شد.

 

وی بیان کرد: در صورت حسن نیت طرفین، تنظیم توافق جامع و نهایی دور از دسترس نیست و می‌توان در فضایی سازنده به نتیجه بردبرد دست یافت كه مصداق دستیابی به حقوق هسته‌ای ایران و رفع تحریم‌هاست.

 

وی در ادامه به تحولات سیاسی و نظامی در کشور عراق نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه سیاسی شاهد انتخاب رئیس جمهور برای این کشور توسط مجلس عراق هستیم و در حوزه نظامی نیز پیشروی خوبی که انجام شده حکایت از کشته شدن صدها نفر از تروریست‌های داعش دارد و ناشن مي‌دهد كه اوضاع عراق به سمت ثبات پیش می‌رود.

 

امام جمعه زاویه در ادامه به موضوع صبر در شداید و بلاها اشاره کرد و گفت: مؤمن همواره با سختی‌ها و بلاها مورد امتحان و آزمایش قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group