پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

راهپیمایی روز قدس زرندیه امسال نیز همزمان با سراسر کشور، با شکوه خاص و مثال زدنی در تمام شهرهای شهرستان در حال برگزاری است

با توجه به حملات و جنایت‌های وحشیانه‌ي رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته، امسال مردم زرندیه با عزمی راسخ‌تر در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا انزجار خود را از این جنایت‌های وحشیانه ابراز دارند.

 

راهپیمایی روز قدس امسال که پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران در شهر مأمونيه از ميدان امام حسين( ع) آغاز شد، تا مسجد حضرت صاحب‌الزمان(‌عج) ادامه دارد.

 

همچنین در شهر پرندك، مردم در محل مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) این شهر تجمع کردند و مسير راهپيمايي را از خيابان امام(ره) به سمت ميدان مخابرات و خيابان وليعصر(عج) تا مصلي نماز جمعه شهر پرندك می‌پیمایند.

 

در شهر زاويه نیز پس از تجمع در مسجد جامع این شهر، مسير راهپيمايي را از خيابان وليعصر(عج) و  خيابان امام به سمت گلزار شهداء طی می‌کنند.

 

همچنین در شهر خشكرود نيز مردم از مسجد امام حسين(ع) به سمت گلزار شهدا و مصلي نماز جمعه این شهر حرکت کرده و انزجار خود را از حملات اخیر رژیم غاصب اسرائیل نشان مي‌دهند.

 

در شهر رازقان نیز مردم این شهر مقابل درمانگاه تجمع کردند و مسیر راهپیمایی را از بلوار امام(ره) و ميدان شهداء به سمت مسجد حضرت ولي عصر (عج) طی می‌کنند.

 

همچنین در روستاي عليشار مردم مسير راهپيمايي را از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار شهداء طي می‌کنند و با شعارهای خود مشت محکمی بر دهان اشغالگران صهيونيست می‌زنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group