پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

چهارمین جلسه شورای اداری زرندیه با حضور مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار زرنديه در این جلسه گفت: جهانیان در روز قدس انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.

 

محمد کردی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه گفت: امروز پانزدهمین روز حملات اين رژیم غاصب است که بالغ بر 500 شهید فلسطینی بر جای گذاشته است. همه جهانیان این فجایع را می‌بینند و مطمئنا در روز جمعه آخر ماه رمضان درس خوبی به تمامی مستکبرین جهان به ویژه رژیم صهیونیستی خواهند داد.

 

وی در ادامه افزود: حرکت هوشمندانه امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس باعث شده است تا همه ساله شاهد محکوم كردن رژیم غاصب اسرائیل از سوی جهانیان باشیم. دفاع از سرزمین مقدس فلسطین از وظایف جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی منطقه است.

 

فرماندار زرندیه بیان کرد: این یک سیاست است که توجه جهانیان را به غزه جلب کنند تا گروهک تروریستی داعش در عراق به جنایات خود ادامه دهد لذا امسال روز قدس باید پرشورتر و حماسی‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

 

به گزارش ايسنا، امام جمعه مأمونيه نيز گفت: تا آخر ماه رمضان فرصت اندکی باقیست و زمان محدود است اما، برای اینکه بتوان از برکات این ماه استفاده كرد، زمان کافی است لذا قدر این روزهای باقیمانده از ماه مبارک را بدانید و از فرصت کمال استفاده را ببريد.

 

حجت الاسلام علم‌الهدی در خصوص جمعه آخر ماه رمضان گفت: روز جهانی قدس امسال با سال‌های گذشته یک فرق اساسی دارد و آن هم این است که اگر در جای جای اين کره خاکی مردمانی نسبت به حرکات وحشیانه رژیم غاصب اسرائيل شک داشتند، در این دو هفته و با دیدن کشتار بی‌رحمانه این رژیم مطمئنا نظرشان عوض شده و شک‌شان در خصوص منحوس بودن اين رژيم تبدیل به یقین شده است.

 

در ادامه جلسه شهردار مأمونيه نيز گفت: سرمایه‌گذاری در بافت فرسوده یک فرصت طلایی است چراکه از اين طريق هم مبلمان شهری نظم مي‌گیرد و هم سرمایه‌گذاری سالم و بدون خطر انجام مي شود.

 

حیدری تفرشی در ادامه افزود: محل برگزاری نماز عید فطر تا اوایل هفته آینده به صورت کامل آسفالت شده و مهیای برگزاری نماز پرشور عید فطر مي‌شود.

 

وی همچنین در خصوص هدیه ویژه شهرداری مأمونيه به حافظان قرآن گفت: شهرداری و شورای شهر تصمیم گرفتند صدور پروانه برای حافظان قرآن کریم را با تخفیف بیست تا صد درصدی محاسبه کنند.

 

شهردار مأمونيه نیز ضمن دعوت مردم به حضور پرشور و استوار در روز جهانی قدس گفت: مردم ایران اسلامی همواره در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود ایستاده‌اند و امسال هم پرشورتر از سال‌های قبل حمایت خود را از فلسطین اعلام می‌کنند و امیداوریم به برکت این ماه عزیز ریشه رژیم صهیونیستی کنده شود.

 

در ادامه جلسه، مدیر تأمین اجتماعی زرندیه نيز ضمن ارائه آمار شهرستان گفت: در استان مرکزی سه بیمارستان و پنج درمانگاه وابسته به تأمین اجتماعی وجود دارد که افراد تحت پوشش سازمان با مراجعه به آنها از خدمات درمانی استفاده می‌کنند اما، متأسفانه زرندیه از وجود بیمارستان و درمانگاه وابسته به سازمان تأمین اجتماعی محروم است.

 

رضافرخ در ادامه افزود: در سازمان تأمین اجتماعی زرندیه ماهانه 500 دفترچه صادر و هزار و 700 دفترچه تمدید می‌شود. همچنین این سازمان می‌بایست ماهیانه 30 میلیارد ریال وصول کند که متأسفانه در دوماه اخیر این امر میسر نشده است.

 

وی همچنین از اینترنتی شدن واریز حق بیمه مشاغل آزاد و تعویض دفترچه بیمه در هر نقطه‌ای از کشور خبر داد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group